عکس ، نخستین تصویر از لیام نیسن در ساخت ایتالیا

به گزارش نامیت، لیام نیسن و مایکل ریچاردسن در فیلم سینمایی ساخت ایتالیا به کارگردانی جیمز دارسی نقش یک پدر و پسر را بازی می نمایند.

عکس ، نخستین تصویر از لیام نیسن در ساخت ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران به نقل از اسکرین دیلی، نخستین تصویر از پروژه ساخت ایتالیا در فضای مجازی منتشر شد و نیسن و ریچاردسن را در حالی نشان می دهد که برابر هم ایستاده و سرهایشان را به هم تکیه داده اند. داستان در منطقه توسکانی ایتالیا می گذرد و درباره روابط گرم و تکان دهنده یک پدر و پسر است.

  • جنجال صحبت های نژادپرستانه لیام نیسن

رابرت یک هنرمند اهل لندن است که همراه پسر گوشه گیرش جک به ایتالیا بازمی گردد تا خانه ای را که از همسر فقیدش به ارث رسیده به فروش برسانند. رابرت و جک که پیش تر آن ویلای بسیار زیبا را دیده اند، هیچ کدام انتظار دیدن یک خانه رو به ویرانی را ندارند. آنها به یاری هم ویلا را به روزهای درخشان خود بازمی گردانند و در گذار روزها و ساعت ها روابط بین یکدیگر را هم به تدریج ترمیم می نمایند.

لیندسی دانکن و والریا بیللو دیگر بازیگران ساخت ایتالیا هستند که دارسی آن را بر اساس فیلمنامه ای از خود مقابل دوربین برده است. پروژه این روزها در مرحله پس از فراوری است و در آینده نزدیک آماده نمایش می گردد. هر چند تاریخ دقیق اکران آن هنوز اعلام نشده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 467

به "عکس ، نخستین تصویر از لیام نیسن در ساخت ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، نخستین تصویر از لیام نیسن در ساخت ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید