لزوم توجه به ظرفیت های گردشگری برای ایجاد اشتغال

به گزارش نامیت، سید جواد موسوی صبح امروز در حاشیه جلسه شورای اشتغال شهرستان خرمشهر در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه سال جاری به دو روش اعطای تسهیلات و اشتغال مستقیم نسبت به جذب نیروی کار در این شهر اقدام شده است، اظهار کرد: سال جاری سهمیه در نظر گرفته شده برای اشتغال در خرمشهر یکهزار و 800 مورد بوده که از این تعداد تا به امروز یکهزار و 571 مورد با اعطای تسهیلات و یا جذب مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

لزوم توجه به ظرفیت های گردشگری برای ایجاد اشتغال

اگر علاقمند به سفر با بهترین کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

موسوی ادامه داد: بیش از 60 مورد فرصت شغلی توسط اداره آب و فاضلاب ایجاد شده و تسهیلاتی نیز از سوی سازمان منطقه آزاد اروند در قالب وام مشاغل خانگی اعطا شده است.

وی از ظرفیت های گردشگری خرمشهر به عنوان ظرفیتی مهم در ایجاد اشتغال یاد کرد و گفت: پتانسیل های گردشگری باید مورد توجه ویژه قرار گیرد چرا که از این ظرفیت ها می توان برای ایجاد فرصت های شغلی بیشتر بهره برد.

معاون فرماندار خرمشهر بهسازی بازارهای فعلی و ایجاد بازارهای جدید را راهکاری دیگر برای ارتقای سطح اشتغال در شهرستان برشمرد و بیان کرد: شهرداری در زمینه بازار ها ورود نموده است و با ایجاد بازارچه های فصلی و دائمی برای عرضه محصولات فراوری شهرستان همچون بازار شب و نمایشگاه فصلی می توان به عرضه محصولات مشاغل خانگی نیز اقدام کرد.

در این جلسه بر لزوم مراجعه دستگاه های اجرایی به سامانه رصد برای ثبت اشتغال ها تا سرانجام سال و پیگیری دستگاه های ارائه نمایند تسهیلات اشتغال از اختصاص یافتن تسهیلات در نظر گرفته شده به متقاضیان و یا جایگزینی افراد دارای شرایط دریافت این تسهیلات با فاقد شرایط ها تاکید شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 738

به "لزوم توجه به ظرفیت های گردشگری برای ایجاد اشتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم توجه به ظرفیت های گردشگری برای ایجاد اشتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید