مارتین اونیل سرمربی ناتینگهام فارست شد

به گزارش نامیت، فوتبال جهان- باشگاه ناتینگهام فارست، سرمربی سابق تیم ملی ایرلند جنوبی را به عنوان جانشین آیتور کارانکا معرفی کرد.

مارتین اونیل سرمربی ناتینگهام فارست شد

به گزارش خبرنگاران، مارتین اونیل که در دوران بازیگری اش دو بار در سال های 1979 و 1980 با ناتینگهام فارست قهرمان اروپا شد، جانشین آیتور کارانکایی شد که هفته گذشته با توافق دو جانبه از سرمربیگری ناتینگهام فارست استعفا کرد. گفته می گردد دلیل استعفای دستیار سابق ژوزه مورینیو، اختلاف پیدا کردن او با بعضی از عوامل کلیدی این باشگاه بوده است.

اونیل 66 ساله که چند ماه پیش به دنبال نقدها فراوان از عملکردش دست از راهنمایی تیم ملی ایرلند کشید، در مذاکراتش با اوانجلوس ماریناکیس، مالک باشگاه ناتینگهام فارست به او اطمینان خاطر داده که می تواند این تیم را برای اولین بار از سال 1999 به لیگ برتر انگلیس برگرداند.

سرمربی اهل ایرلندشمالی جدید ناتینگهام فارست که در دوران بازیگری اش در خط میانی این تیم 371 بازی انجام داد، بازدهمین سرمربی قهرمان سابق اروپا از ماه ژوئن سال 2011 محسوب می گردد.

او در حالی راهنمایی کریم انصاری فرد و یارانش را برعهده گرفته که این تیم در رده نهم جدول لیگ دسته اول فوتبال انگلیس قرار گرفته اما تا سهمیه حضور در پلی آف صعود به لیگ برتر تنها 4 امتیاز فاصله دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 133

به "مارتین اونیل سرمربی ناتینگهام فارست شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارتین اونیل سرمربی ناتینگهام فارست شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید