میررحیمی: شرایط روانی کمانداران سبب افت رکورد شده است

به گزارش نامیت، سرمربی تیم ملی ریکرو زنان و مردان با اشاره به افت رکورد کمانداران به خاطر مسائل روحی و روانی گفت: تعطیلی طولانی مدت اردوها و پیگیری تمرینات از منزل سبب افت رکورد کمانداران شده است.

میررحیمی: شرایط روانی کمانداران سبب افت رکورد شده است

مجید میررحیمی در گفت وگو با خبرنگاران، در پاسخ به این پرسش که آیا برگزاری تمرینات انفرادی تاثیری در عملکرد کمانداران و افزایش رکورد آنها دارد یا خیر؟ اظهار کرد: از زمانی که ستاد مقابله با کرونای وزارت ورزش و جوانان مجوز برگزاری تمرینات در رشته های انفرادی را صادر کرد، کماندارانی که شرایط تمرین در سایت تیروکمان را داشتند از خرداد تمرینات خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی شروع کردند که البته چون به شکل اردو نیست به اعتقاد من تاثیر زیادی بر افزایش رکورد کمانداران نخواهد داشت. زیرا در حالت تمرینات گروهی برنامه ها منسجم تر و دقیق تر است و کمانداران براساس زمان تعیین سعی می کنند رکورد خود را افزایش دهند اما در انفرادی این طور نیست.

وی گفت: انجام تمرینات انفرادی فرصت خوبی را برای ورزشکار فراهم می کند تا مسائل فنی خود را برطرف کند و اگر آسیب دیدگی از قبل داشته باشد با انجام بدنسازی و تقویت قسمت آسیب دیده خود را برای مسابقات آینده آماده کند.

سرمربی تیم ملی ریکرو پیرامون این پرسش که آیا برای کمانداران شهرستانی نیز شرایط حضور در سایت تیروکمان فراهم شده است یا خیر؟ افزود: چون تمهیدات لازم از نظر خوابگاه و تغدیه برای کمانداران شهرستانی در سایت تیروکمان فراهم نشده اگر کسی بتواند این شرایط را برای خود فراهم می کند امکان انجام تمرین در سایت را خواهد داشت در غیر این صورت با هماهنگی که با هیات های استانی انجام شده از طریق فضای مجازی تمرینات لازم به آنها داده می شود تا تمرینات خود را در شهرستان پیگیری کنند. البته هر شب باید کمانداران به ما گزارش عملکرد بدهند تا در جریان شرایط آنها قرار بگیریم.

میررحیمی افزود: متاسفانه از زمانی که اردوها به دلیل ویروس کرونا تعطیل شده ورزشکاران از نظر روحی و روانی تحت فشار زیادی قرار دارند و انگیزه آنها کاهش پیدا کرده و دچار افت رکورد شده اند. بنابراین با شروع اردوها کار سختی را پیش رو داریم و باید کار را از صفر شروع کنیم تا رکوردها کم کم افزایش یافته و ثابت شود.

وی در پایان درباره شرایط میلاد وزیری گفت: میلاد وزیری به دلیل آسیب دیدگی که از ناحیه سرشانه دارد تغییر زمان بازیهای المپیک فرصتی را برای او فراهم کرده تا با انجام کار فیزیوتراپی و تمرینات سبک آسیب دیدگی خود را مرتفع و در شرایط بهتری خود را برای مسابقات آینده آماده کند. به هر صورت شرایط پیش آمده سبب افت رکورد کمانداران شده و ما باید بعد از برگزاری اردو تلاش کنیم تا دوباره به جایگاه قبلی خود بازگردیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1009

به "میررحیمی: شرایط روانی کمانداران سبب افت رکورد شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میررحیمی: شرایط روانی کمانداران سبب افت رکورد شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید