پای ازدواج سفید به رادیو باز شد ، ازدواج یا هم خانگی دختر و پسر

به گزارش نامیت، یک تهیه نماینده رادیو با اشاره به ساخت مستندهای رادیویی بیان نمود که اگرچه فراوری این مستندها چالش های زیادی دارند اما به درک بهتر جامعه یاری می نمایند.

پای ازدواج سفید به رادیو باز شد ، ازدواج یا هم خانگی دختر و پسر

به گزارش خبرنگاران، احسان زارع که تهیه نماینده برنامه هایی مانند روی خط ورزش، وقت اضافه، ورزش ایران و ایران یاران در شبکه رادیویی ایران است، درباره حضور اثرش در نخستین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک بیان نمود: در این جشنواره با مستند به همین سادگی و کرو شرکت کردم که مستند به همین سادگی درباره ازدواج سفید یا هم خانگی دختر و پسر بود که در مورد این اتفاق هم با کسی که چنین تجربه ای را داشته گفتگویی انجام دادم.

وی ادامه داد: از لحاظ حقوقی، روانشناختی و روان شناسی این موضوع را آنالیز کردم که شاید این مستند بتواند هم به کسانی که تصمیم گیرنده هستند و هم کسانی که چنین زندگی را تجربه می نمایند، یاری کند.

زارع درباره مستند کرو از دیگر آثار رادیویی خود گفت: در این مستند موضوعی را به وسیله یکی از ناشنواهای کشورمان آنالیز کردم و علیرغم شرایط و چالش هایی که این ناشنوا داشت، اما در مسیر پیروزیت قرار گرفته بود و توانستیم به خوبی این موضوع را به مخاطب القا کنیم و جذابیت مستند هم همین بود که یک ناشنوا پیروز آمده بود و سوژه مستند رادیویی شده بود.

وی ادامه داد: خدا را شکر مستند به همین سادگی توانسته بود جایزه برترین مستند را در بخش مستند محض، کسب کند. کرو هم توانست جایزه سوم را در بخش مردمی به خودش اختصاص دهد که برای من بسیار جای خوشحالی بود.

این تهیه نماینده رادیو با تاکید بر اینکه در دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک هم شرکت می کنم، به تاثیر برگزاری جشنواره برای برنامه سازان اشاره نمود و گفت: مستند، کار بسیار سخت و پیچیده است و باید بگویم که یکی از قالب های بسیار سخت، زمان بر و هزینه بر است. هر برنامه سازی که سراغ مستندسازی می آید واقعاً فداکاری می نماید چون که چالش های خیلی زیادی دارد و حتی در مواقعی زندگی را هم دچار این چالش ها می نماید.

زارع درباره تاثیر ساخت مستند بر سازنده مستند گفت: مستندساز با ساخت برنامه مستند دیدگاه خودش نسبت به مسائل اجتماعی و حتی ورزشی و فرهنگی بازتر می گردد. در کل مستندساز در هر زمینه ای که به ساخت مستند بپردازد در همان زمینه دید و نگاهش به آن مسئله خیلی بهتر، پربارتر و بازتر می گردد و در نهایت راحت تر می تواند تصمیم بگیرد. این اتفاق برای خود من افتاده و با این مستندها توانستم بهتر جامعه را بشناسم.

چرا تلویزیون برنامه ای برای فراوری سریال های مذهبی ندارد؟

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 بهمن 1401 بروزرسانی: 3 بهمن 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2126

به "پای ازدواج سفید به رادیو باز شد ، ازدواج یا هم خانگی دختر و پسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پای ازدواج سفید به رادیو باز شد ، ازدواج یا هم خانگی دختر و پسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید