آخرین آمار بازگشت مسافران ایرانی از امارات به ایران

به گزارش نامیت، کنسولگری ایران در دبی اعلام نمود که تا به امروز نزدیک به هزار و 500 مسافر ایرانی با کشتی و هواپیما از دبی و شارجه به کشور بازگشته اند.

آخرین آمار بازگشت مسافران ایرانی از امارات به ایران

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر به کانادا با تور هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در توییتر خود نوشت: با پیگیری های سرکنسولگری ایران در دبی، تا به امروز نزدیک به 1500 مسافر ایرانی با کشتی و هواپیما از دبی و شارجه به کشور بازگشته اند و این رویه در روزهای آینده به همین منوال تا انتقال همه مسافرین ادامه خواهد داشت .

بر اساس این گزارش تا به امروز 540 مسافر ایرانی با کشتی از شارجه راهی بندرعباس شده اند و 592 نفر نیز با هواپیمایی ماهان و 183 مسافر با هواپیمایی ایران ایر و 144 نفر دیگر با هواپیمایی کیش به کشور بازگشته اند.

به گزارش خبرنگاران به دنبال شیوع ویروس کرونا در ایران، کشور امارات به صورت یک باره تمام پروازها و حرکت کشتی ها به مقصد ایران و بالعکس را متوقف کرد و این موضوع باعث سرگردانی چند روزه مسافران ایرانی در امارات برای بازگشت به کشور شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 733

به "آخرین آمار بازگشت مسافران ایرانی از امارات به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین آمار بازگشت مسافران ایرانی از امارات به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید