آخرین مهلت استفاده کارفرمایان از بخشودگی جرایم بیمه ای تا 31 تیرماه

به گزارش نامیت، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت کارفرمایان برای بهره مندی از بخشودگی جرایم بیمه ای 31 تیرماه جاری سرانجام می یابد.

آخرین مهلت استفاده کارفرمایان از بخشودگی جرایم بیمه ای تا 31 تیرماه

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ میلان بیشتر بدانید.

عباس نورمحمدی اضافه کرد: کارفرمایان کارگاه های فراوریی، صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف که بدهی بیمه ای آنان تا اسفندماه 1399 قطعی شده است، می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

وی اظهار کرد: متقاضیان می بایست با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir در قسمت کارفرمایان درخواست خود را ثبت نمایند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: این درخواست ظرف مدت 7 روز از زمان ثبت در سامانه، در شعبه تامین اجتماعی آنالیز و نتیجه آن در صندوق شخصی کارفرما به او اعلام می گردد.

نورمحمدی ادامه داد: در صورت پذیرش درخواست و ابلاغ آن، کارفرما حداکثر ظرف مدت 10 روز می بایست به شعبه تامین اجتماعی مراجعه و نسبت به پرداخت و یا تقسیط بدهی خود اقدام کند و در غیر این صورت به منزله انصراف از بهره مندی از مزایای بخگرددگی تلقی خواهد شد.

وی نام کرد: کارفرمایان در صورت تمایل می توانند بدهی خود را از 12 تا 36 ماه تقسیط و یا آن را یکجا پرداخت نمایند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت تقسیط بدهی، با توجه به تعداد اقساط انتخابی، از 50 تا 100 درصد امکان بخگرددگی جرایم وجود خواهد داشت.

نورمحمدی شرط اصلی بهره مندی از این تسهیلات را حفظ یا افزایش سطح اشتغال کارگاه از بهمن 1398 تا سرانجام دوره تقسیط بدهی و هم چنین ارسال بموقع فهرست و پرداخت کامل حق بیمه کارکنان شاغل در دوره تقسیط گفت.

وی در خصوص کارگاه هایی که در بهمن 1398 غیرفعال بوده و یا بعد از این تاریخ آغاز به فعالیت نموده اند، گفت: در این صورت، فهرست حق بیمه مربوط به ماهی که بیشترین تعداد بیمه شده تا اسفند 1399 در آن ثبت شده است، مبنای معین سطح اشتغال کارگاه قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگاران، مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از اجرای این طرح را حمایت از فراوری و پشتیبانی از واحدهای فراوریی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف گفت و اضافه کرد: این طرح، نوعی مشوق برای کارفرمایانی است که سطح اشتغال کارگاه خود را با وجود شیوع کرونا حفظ و نموده و یا افزایش داده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1651

به "آخرین مهلت استفاده کارفرمایان از بخشودگی جرایم بیمه ای تا 31 تیرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت استفاده کارفرمایان از بخشودگی جرایم بیمه ای تا 31 تیرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید