آل پاچینو روی فرش سبز شکار نازی ها

به گزارش نامیت، نزدیک به 45 سال بعد از بازی در بعد از ظهر سگی آل پاچینو بار دیگر با کارول کین هم بازی آن فیلم، در سریالی درباره شکار نازی ها دیده شد و روی فرش سبز نمایش آن رفت.

آل پاچینو روی فرش سبز شکار نازی ها

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، مهر به نقل از ورایتی نوشت: آل پاچینو و کارول کین که در فیلم کلاسیک بعدازظهر سگی سیدنی لومت هم بازی بودند، در سریالی درباره شکار نازی ها در سال 1977 در نیویورک نیز با هم جلوی دوربین رفتند.

کین گفت: افتخار می کنم که دوباره با او همکاری کردم. ما قبلاً با هم در چند نمایش هم همکاری کردیم و من دریافتم که او چقدر تغییر نموده، هر دویمان تغییر کردیم و البته خیلی پیرتر شده ایم.

آل پاچینو چهارشنبه شب با دیگر بازیگران و عوامل ساخت سریال شکارچیان روی فرش سبز این مراسم رفت. وی با این نقش آفرینی در اولین سریال با یک نقش ثابت دیده شده است. این سریال درباره تشکیل گروهی برای پیدا کردن نازی های عالی رتبه است که کوشش دارند تا رایش چهارم را در آمریکا تشکیل دهند.

لوگان لِرمن که در این سریال با پاچینو هم بازی بوده، گفت: من از او چیزهای زیادی آموختم. تجربه خوبی بود. او بسیار فروتن و سخاوتمند است و من عاشق هر لحظه این تجربه بودم. واقعا خوش شانس بودم.

آلفونسو گومز-ریخون کارگردان این سریال، گفت: وقتی پاچینو بازی می کرد، بازیگران دیگر او را روی ویدئو تماشا می کردند و مراحل کار او را می دیدند؛ زیرا او عاشق بازیگری است.

دیوید ویل که خالق سریال است نیز گفت هنوز باورش نمی گردد که آل پاچینو را در این سریال داشته است. وی گفت تماشای او و کارول که درباره تجربه های گذشته با هم صحبت می کردند فوق العاده بود. وی اضافه نمود: تماشای این دو که بعد از این همه سال با هم در برابر دوربین بودند، عالی بود.

ویل در عین حال یادآور شد که مادربزرگش از بازماندگان هولوکاست بوده و گفت همواره به نوعی با این مساله در زندگی اش روبه رو بوده است. وی اضافه نمود سعی نموده تا در این سریال تصویری از نژادپرستی و فوبیا را نشان دهد.

این سریال را جوردن پیل تهیه نموده است.

در این مراسم بخشی از سریال شکارچیان پیش نمایش شد. این سریال را آمازون استریم می نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 732

به "آل پاچینو روی فرش سبز شکار نازی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آل پاچینو روی فرش سبز شکار نازی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید