آنری پس از ناکامی جدید موناکو: بیشتر نگران آینده تیم هستم تا آینده خودم

به گزارش نامیت، سرمربی تیم فوتبال موناکو پس از شکست تیمش در جام حذفی فرانسه، تأکید کرد که نگران اخراج شدنش از این تیم نیست.

آنری پس از ناکامی جدید موناکو: بیشتر نگران آینده تیم هستم تا آینده خودم

به گزارش خبرنگاران، سریال ناکامی های موناکو پس از روی کار آوردن تیری آنری به عنوان سرمربی باز هم ادامه پیدا کرد و این تیم شب گذشته (سه شنبه) با قبول شکست خانگی 3 بر یک برابر متس از جام حذفی فرانسه هم کنار رفت.

تیری آنری سرمربی موناکو که تیمش بعد از ورود او (در ماه اکتبر) از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و الان هم با 15 امتیاز از 21 بازی در رده ماقبل آخر جدول لوشامپیونه واقع شده است، در نشست خبری پس از بازی مقابل متس گفت: آینده ام؟ مالکان باشگاه به وقتش درباره آینده من تصمیم می گیرند. من اما بیشتر نگران آینده تیم هستم تا آینده خودم و قبلاً هم این را گفته ام. باز هم تکرار می کنم. نیازی نیست که مدام یک سؤال تکراری را از من بپرسید.

آنری ادامه داد: من در جواب این سؤال همان چیزی را می گویم که قبلاً هم گفته ام؛ اتلتیکومادرید هم در دهه 90 با وجود داشتن بازیکنانی قویتر از بازیکنان ما سقوط کرد. رئال ساراگوسا هم همانطور که خودتان می دانید، سقوط کرد. من می توانم چنین نمونه هایی را در تمام لیگ ها مثال بزنم. الان هم ما در چنین شرایطی هستیم. این بازی در جام حذفی بود و حالا ما از آن حذف شده ایم اما این هفته در لیگ مقابل دیژون یک بازی مهم داریم که حکم جنگ را دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 138

به "آنری پس از ناکامی جدید موناکو: بیشتر نگران آینده تیم هستم تا آینده خودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنری پس از ناکامی جدید موناکو: بیشتر نگران آینده تیم هستم تا آینده خودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید