افتتاح بلندترین هتل دنیا در دبی

به گزارش نامیت، بلندترین هتل دنیا در دبی

دبی، این روزها همیشه در حال توسعه و پیشرفت شهرش است. این شهر اماراتی با توجه به این که قدمت و جاذبه های تاریخی چندانی ندارد، اما توانسته با ساخت مجموعه های توریستی متعدد به عنوان یکی از پرگردشگر ترین شهرهای آسیایی تبدیل گردد. خبری که به تازگی توانسته مجدد نام این شهر بر سر زبان ها بیاندازد افتتاح بلندترین هتل دنیا با ارتفاع 365 متر و 75 طبقه است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا اطلاعاتی را در خصوص بلندترین هتل دنیا Gevora را داشته باشید.

افتتاح بلندترین هتل دنیا در دبی

شهر دبی اقدام به ساخت بلندترین هتل دنیا به نام Gevora کرده و چند روز پیش آن را افتتاح کرد. این هتل دارای ارتفاع 365 متر بوده و 75 طبقه دارد. در این هتل شما حق انتخاب بین 528 اتاق را دارید. که البته خوب هر کدام بنا به هدف و بودجه ای که دارید قابل رزرو هستند. این هتل دارای اتاق های لوکس که هر کدام 46 متر مربع هستند، اتاق های لوکس یک خوابه با مساحت 62 متر مربع و سوئیت های دو خوابه که دارای مساحت 85 مربع هستند، می باشد.

هتل چهار ستاره Gevora، به گونه ای طراحی شده تا تمامی نیازهای تجاری و رفاهی مسافران خود را بتواند رفع سازد. در این هتل یک استخر با چشم مقدار بسیار زیبا، یک کافی شاپ با منوی غذایی عالی و بعلاوه یک مرکز کسب و کار جهت برگزاری جلسات ادارای در نظر گرفته شده است. بعلاوه یک آشپزخانه که به طور 24 ساعته آماده در اختیار مسافران خود است و هر زمان در طول شبانه روز که بخواهید می توانید در این هتل غذا سرو کنید. بعلاوه در بالاترین طبقات هتل هم منظره پانورامایی را می توانید داشته باشید.

البته رکورد پیشین بلندترین هتل دنیا هم باز به خود شهر دبی مربوط می گردد. این هتل که Marguis نام دارد، دارای ارتفاع 355 متر و 72 طبقه بوده است.

سازندگان این هتل چهار ستاره در خبرگزاری ها گفته اند که می خواهیم مهمان نوازی را در ارتفاعات این شهر به مسافران ارائه دهیم.

آدرس: 101 Sheikh Zayed Rd, Dubai, United Arab Emirates

تلفن: 0097145240000

منبع: الی گشت
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1952

به "افتتاح بلندترین هتل دنیا در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح بلندترین هتل دنیا در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید