افتتاح پل راهداران گروس شهرستان صحنه

به گزارش نامیت، خبرنگاران/کرمانشاه پل راهداران علی آباد گروس شهرستان صحنه افتتاح شد.

افتتاح پل راهداران گروس شهرستان صحنه

این پل که راه ارتباطی 26 روستا واقع در دو طرف رودخانه گاماسیاب را برقرار می سازد، در دو دهانه 40 متری و با اعتبار 22 میلیارد تومان احداث و به بهره برداری رسید.

پل قدیمی گروس در سیل سال 1398 تخریب شد که در دو سال گذشته برای تردد از پل اضطراری که به وسیله قرارگاه نجف اشرف سپاه در زمان سیل و در 30 ساعت احداث شده بود، استفاده می شد.

به گزارش خبرنگاران، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، امروز(21 مهر) در آیین افتتاح پل علی آبادگروس شهرستان صحنه که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار گردید، گفت: پل قدیمی در سیل 98 تخریب شد و عملاً امکان ارتباط 26 روستا در دو طرف رودخانه گاماسیاب قطع شد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: در آن بازه زمانی با کارجهادی، کوشش شبانه روزی و همت والای کارکنان و پرسنل فنی و مهندسی قرارگاه نجف اشرف سپاه و راهداری و حمل و نقل استان، ظرف 30 ساعت پل اضطراری نصب شد و در آن شرایط سخت امکان تردد مردم میسر گشت که امروز بعد از دو سال و با احداث پل نو امکان جمع آوری پل اضطراری فراهم شد.

وی ضمن تقدیر از فرماندهی قرارگاه نجف اشرف سپاه و مدیرکل راهداری استان اضافه کرد: در سیل دو سال پیش به عنوان بحرانی سخت همه مانند زلزله پای کار آمدند و در شرایطی که امکان بروز مشکل برای بسیاری از روستاها وجود داشت؛ نیروهای نظامی، دستگاه های اجرایی و مردم دوباره با مشارکت و یاری دست به دست هم دادند تا مسائل و خسارات کمتر گردد.

بازوند با اشاره به حمایت مطلوب وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل این پل توضیح داد: پل نو با دو دهانه 40 متری با اعتبار 22 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده، راه ارتباطی 26 روستا را در دو طرف رودخانه به هم وصل می نماید.

استاندار کرمانشاه در ادامه با قدردانی از راهداران پرکوشش، سخت کوش و متواضع گفت: این عزیزان قشر زحمتکش و گمنامی هستند که با حداقل امکانات و در همه شرایط در حال خدمت رسانی به مردم هستند و شاید خیلی برای مردم ملموس نباشد، اما در همه شرایط و به ویژه در بحران ها شاهد کوشش ویژه راهداران به عنوان الگوی خدمات صادقانه و دلسوزانه بودیم.

بازوند از توسعه راهها و زیرساخت های حمل و نقل به عنوان یک ضرورت برای توسعه نام برد و گفت: در فرآیند احداث راه ها باید حتماً به هزینه های نگهداری و پیش بینی بودجه برای این بخش هم توجه گردد تا راه های ایمن برای تسهیل فرآیندهای توسعه ای و ارائه خدمات به مردم حفظ و نگهداری گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1774

به "افتتاح پل راهداران گروس شهرستان صحنه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح پل راهداران گروس شهرستان صحنه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید