امباپه: زیدان تنها کسی است که به اندازه پله مرا به وجد می آورد

به گزارش نامیت، تهران- خبرنگاران- کیلین امباپه فوق ستاره باشگاه پاری سن ژرمن معتقد است تنها کسی که بعد از پله وی را تحت تاثیر قرار می دهد، زین الدین زیدان است.

امباپه: زیدان تنها کسی است که به اندازه پله مرا به وجد می آورد

به گزارش خبرنگاران، نشریه فرانس فوتبال روز چهارشنبه نوشت: کیلین امباپه فوق ستاره باشگاه پاری سن ژرمن هرگز تحسین خود را نسبت به پله مرد افسانه ای فوتبال برزیل پنهان نکرده و این در حالی است که مهاجم 20 ساله پی اس جی از زین الدین زیدان به عنوان اسطوره دوم خود نام برده است.

سرمربی کنونی کهکشانی ها در بوردو، یوونتوس و رئال و همچنین تیم ملی فرانسه صندلی افسانه ای خود را به دست آورد بنابراین تعجبی ندارد که ستاره این روزهای آبی های فرانسه لب به تحسین زیزو بگشاید.

امباپه در تازه ترین مصاحبه خود گفت: تنها کسی که به اندازه پله مرا تحت تاثیر قرار می دهد زیدان است.

زیدان نیز در سوی مقابل همیشه یکی از طرفداران امباپه بوده و حتی در نخستین دوره حضور در سانتیاگو برنابئو در کسوت سرمربی کوشش کرد تا وی را از موناکو به خدمت بگیرد اما شواهد حاکی از آن است که زیدان و رئال باید برای امضای قرارداد با فوق ستاره فرانسوی دست کم تا سال 2020 منتظر بمانند.

با این وجود، فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال پس از انتصاب مجدد زیدان به سمت سرمربی این تیم، در مصاحبه ای اطمینان داد که هر 2 ستاره باشگاه فرانسوی یعنی نیمار و امباپه را به برنابئو خواهد آورد.

علاوه بر این، با توجه به حذف پی اس جی از لیگ قهرمانان اروپا و ناکام ماندن دوباره این تیم از فتح معتبرترین رقابت باشگاهی اروپا و همچنین بازگشت غیر منتظره زیدان به رئال، می توان تمجید و تحسین امباپه را نوعی چراغ سبز برای کوچ به مادرید تلقی کرد.

ورزشی**3991**2024

منبع: ایرنا
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 186

به "امباپه: زیدان تنها کسی است که به اندازه پله مرا به وجد می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امباپه: زیدان تنها کسی است که به اندازه پله مرا به وجد می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید