برگزاری تظاهرات مخالفت با جنگ در سئول، واشنگتن و نیویورک

به گزارش نامیت، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، در سئول نمایندگان 107 سازمان اجتماعی با به دست داشتن پلاکاردها و پوسترها در جلوی ساختمان سفارت آمریکا گرد هم آمده و شعار می دادند: به جنگ آمریکا با ایران نه می گوئیم!، صلح، کره جنوبی نباید در عملیات نظامی آمریکا شرکت کند.

برگزاری تظاهرات مخالفت با جنگ در سئول، واشنگتن و نیویورک

آنها همچنین تابلوهایی را در مورد درگیری های مسلحانه با شرکت ایالات متحده در جهان و تعداد قربانیان در آنها حمل می کردند.

فعالان ضد جنگ کره جنوبی یک کنفرانس مطبوعاتی را برای روزنامه نگاران برگزار کردند و سپس حرکت ویژه ای را انجام دادند. تظاهر کنندگان با وجود هوای سرد، حتی برای زمستان سئول، خود را روی آسفالت انداخته و بدون حرکت برای چند دقیقه دراز کشیدند و به این شکل کشته ها و قربانیان جنگ را به تصویر کشیدند. سفارتخانه آمریکا توسط بیش از 50 افسر پلیس محافظت می شد.

همچنین صدها نفر از تظاهرکنندگان در واشنگتن و نیویورک تظاهرات هایی را برگزار کردند که خواستار رفع تنش با ایران و حل و فصل مناقشه از طریق دیپلماتیک شدند.

فعالان ضد جنگ واشنگتن با شعار نه به جنگ! شامگاه پنجشنبه در مقابل ساختمان کنگره اجتماع کردند چندین معترض که لباس های نارنجی شبیه لباس زندانیان را بر تن داشتند پرچم ایالات متحده را در حالت معکوس در دست داشتند.

یک کهنه سرباز که به آنها پیوسته بود توضیح داد که حالت اضطراری در نیروی دریایی از این طریق علامت داده می شود و در این حالت تظاهرکنندگان نشان می دادند که کل کشور در حالت اضطراری واقع شده است.

در نیویورک، چند صد نفر حامی صلح در مقابل ساختمان شهرداری محله منهتن گرد هم آمدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 729

به "برگزاری تظاهرات مخالفت با جنگ در سئول، واشنگتن و نیویورک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تظاهرات مخالفت با جنگ در سئول، واشنگتن و نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید