به روزرسانی تازه گلکسی واچ 4 قابلیت های سلامتی تازهی را به ارمغان می آورد

به گزارش نامیت، ساعت های هوشمند گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک یکی از بهترین ساعت های هوشمند حال حاضر جهان است که شما می توانید برای خرید آن ها را انتخاب کنید. در بررسی های اجرا شده این ساعت های هوشمند علاوه بر قابلیت های بسیار کاربردی، مشکلاتی نیز دیده شده است. امروز اما غول فناوری کره ای از انتشار به روزرسانی برای گلکسی واچ 4 در این ماه خبر داد که قابلیت های سلامتی و ورزشی جدیدی را به این ساعت های هوشمند اضافه می کند و همچنین سامسونگ ادعا کرده که دستیار صوتی گوگل را نیز در آینده نزدیک برای کاربران این ساعت های هوشمند در دسترس قرار می دهد.

به روزرسانی تازه گلکسی واچ 4 قابلیت های سلامتی تازهی را به ارمغان می آورد

همانطور که در قسمت بالا نیز به آن اشاره کردیم، گلکسی واچ 4 سامسونگ در این ماه به روزرسانی نوی را دریافت می کند که قابلیت های بسیار کاربردی را برای کاربران به ارمغان می آورد. برای مثال یکی از این قابلیت ها اجازه می دهد تا دونده ها و دوچرخه سواران اهداف مد نظر خود را برای تمرین مشخص کنند تا بعد از رسیدن به اهداف خود ساعت به آن ها اطلاع دهد. کاربران قادر به تنظیم اهداف خود از نظر فاصله، زمان و همچنین تعداد ست ها برای هر تمرین خواهند بود.

قابلیت جالب دیگری که در این به روزرسانی به ساعت های هوشمند سامسونگ اضافه می شود، قابلیت مربی خواب نام دارد. این ویژگی کاربردی ابتدا عادت های خواب شما طی یک هفته مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد و سپس بر اساس آن به شما یک برنامه خواب طراحی شده برای بهبود کیفیت خوابتان ارائه می دهد. با انجام دادن این برنامه خواب شما می توانید به اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی دستیابی به اهداف سلامتی و ورزشی خود دست یابید. باید خاطر نشان کنیم که طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، این به روزرسانی از تاریخ 9 فوریه (20 بهمن) برای نوترین ساعت های ساعت های هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی واچ 4 منتشر می شود.

علاوه بر این به روزرسانی، سامسونگ تعدادی بند نو را برای گلکسی واچ 4 و نسخه کلاسیک آن نیز در نظر گرفته که روانه بازار می کند. این بندها شامل بندهای استاندارد با رنگ های نوی هستند که به همراه یک سری بندهای چرمی و فلزی در اختیار کاربران این ساعت های هوشمند قرار می گیرند. باید خاطر نشان کنیم که سامسونگ تاریخ دقیقی را برای عرضه این بندها معین نکرده و صرفاً فقط اعلام کرده که این بند ها در این ماه روانه بازار ساعت های هوشمند می شوند.

اما نکته شاید کمی ناامیدکننده درباره این ساعت ها این است که هنوز نشانه ای از سازگاری این ساعت های هوشمند با دستیار صوتی گوگل وجود ندارد. هر چند که سامسونگ ادعا کرده که این قابلیت در ماه های آینده برای این ساعت ها برنامه ریزی شده است. به روزرسانی آینده این ساعت ها، همچنین قابلیت پخش موسیقی آنلاین از YouTube Music با استفاده از شبکه دیتای و وای فای و بدون نیاز به متصل بودن به گوشی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. این قابلیت به این معنی است که شما می توانید گوشی خود را در خانه بگذارید و تا زمانی که ساعت هوشمند شما به اینترنت دسترسی داشته باشد، از پخش موسیقی لذت ببرید.

همانطور که احتمالا می دانید، سامسونگ از نوترین ساعت های هوشمند خود در تابستان امسال رونمایی کرد. این دو ساعت هوشمند با قابلیت های بسیار خوبی که دارند توانستند نظر بسیاری از کاربران سامسونگ را به خود جلب کنند. برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم گلکسی واچ 4 کلاسیک مانند نسخه اوریجینال ساعت های سامسونگ از نمایشگر گردان بهره می برد در حالی که مدل استاندارد، ظاهری اسپورت تر دارد. هر دو ساعت در دو مدل با اندازه های مختلف نمایشگر (1/36 و 1/19 اینچ) راهی بازار می شوند که وضوح آن به 450 در 450 پیکسل می رسد. همچنین طول عمر باتری هم 7 روز خواهد بود (361 میلی آمپر ساعت برای مدل بزرگ تر و 247 میلی آمپر ساعت برای مدل کوچک تر).

از دیگر ویژگی مثبت این ساعت ها، می توان به بهره مندی از سیستم عامل گوگل به جای تایزن اشاره کرد که سال ها در ساعت های هوشمند شرکت کره ای استفاده شد اما اصلا در حد و اندازه های سیستم عامل گوگل نبود. باید خاطر نشان کرد که قلب تپنده این ساعت های هوشمند نو را پردازنده قدرتمند اگزینوس W920 تشکیل می دهد که گفته می شود 1/25 برابر به نسبت پردازنده اگزینوس 9110 سریع تر و 8/8 برابر از لحاظ قدرت گرافیکی بهتر است. باید دید در روز های آینده چه اطلاعاتی در مورد به روزرسانی این ساعت ها منتشر خواهد شد.

منبع: Androidpolice

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1921

به "به روزرسانی تازه گلکسی واچ 4 قابلیت های سلامتی تازهی را به ارمغان می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روزرسانی تازه گلکسی واچ 4 قابلیت های سلامتی تازهی را به ارمغان می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید