تاکید صحت تصاویر اشیاء پرنده ناشناس در آسمان از سوی پنتاگون

به گزارش نامیت، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) تایید کرده است عکس ها و تصویر ویدئویی پدیده های هوایی ناشناس که سال 2019 گرفته شد، واقعاً تصاویر واقعی اشیائی مرموز و نامعلوم هستند.

تاکید صحت تصاویر اشیاء پرنده ناشناس در آسمان از سوی پنتاگون

سو گاه همچنین تایید کرد که عکس های سه شی ء پرنده ناشناس را نیز که یکی کروی شکل، یکی مخروطی شکل، و دیگری شبیه یک بالون متالیک توصیف شده اند- پرسنل نیروی دریایی گرفتند.

سخنگوی پنتاگون افزود، همانطور که قبلاً گفته ایم، برای حفظ امنیت عملیات و جلوگیری از افشای اطلاعاتی که ممکن است برای دشمنان احتمالی مفید باشد، پنتاگون به طور علنی به جزئیات درباره مشاهدات یا بررسی های مربوط به نفوذ (اشیاء) گزارش شده به محدوده های آموزشی یا حریم هوایی معین مان، از جمله نفوذ هایی که در ابتدا به عنوان پدیده هوایی ناشناس شناسایی شد، نمی پردازد.

سو گاه همچنین گفت: گروه ضربت پدیده هوایی ناشناس، که ماه اوت برای تحقیق درباره مشاهده شیء پرنده ناشناس (یو اف او) توسط ارتش تشکیل شد، این رویداد ها را در بررسی های فعلی خود گنجانده است.

-

عکس ها و تصاویر ویدئویی گرفته شده توسط نیروی دریایی هفته گذشته در میستری وایر و پایگاه اینترنتی اکسترااوردینِری بیلیف چاپ شد، اما از سال گذشته تا به امروز در فضای آنلاین منتشر شده است.

نیروی دریایی آمریکا سال 2019 گفت درباره ورود هواپیما های بدون مجوز و،یا ناشناس به محدوده های مختلف نظامی و حریم هوایی معین در سال های اخیر گزارش هایی شده است.

پنتاگون سال گذشته سه تصویر ویدئویی منتشر کرد که پدیده های هوایی ناشناس را نشان می داد. نیروی دریای آمریکا قبلاً واقعی بودن این تصاویر را تایید کرده بود.

به نهاد های اطلاعاتی آمریکا دستور داده شده است گزارش های محرمانه خود را درباره پدیده های هوایی ناشناس ماه ژوئن به کنگره ارائه کنند.،خبرگزاری صداوسیما

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1526

به "تاکید صحت تصاویر اشیاء پرنده ناشناس در آسمان از سوی پنتاگون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید صحت تصاویر اشیاء پرنده ناشناس در آسمان از سوی پنتاگون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید