تایلند در کوشش برای معرفی مکان های کشف نشده به گردشگران
به گزارش نامیت، اداره گردشگری تایلند با همکاری BBDO بانکوک، کمپینی تحت عنوان Open to the New Shades راه اندازی می نماید.
BBDO بانکوک در همکاری با اداره گردشگری تایلند (TAT) رسما یک کمپین دنیای تازه تحت نظر وب سایت رسمی گردشگری تایلند (Amazing Thailand) و با عنوان Open to the New Shades در بازار دنیای گردشگری (WTM)، لندن، انگلستان، در سال 2017 معرفی کرد.
تایلند یک کشور شناخته شده برای مسافران در سراسر دنیا است و این معروفیت به علت غذاهای خوشمزه، سواحل، جشنواره های فرهنگی و بیشتر از همه، مهربانی مردم تایلندی و لبخند آن ها به دست آمده است. این ویژگی ها بعضی از دارایی های شگفت انگیز تایلند است که در طول سال ها باعث شده است برای بازدیدنمایندگان واقعا خاطره انگیز گردد.
اگرچه این کشور به علت زیبایی هایش در میان مسافران معروف شده، اما همچنان مکان ها و فرهنگ هایی بسیار زیبا دارد که کشف نشده است. مکان های گردشگری غیرمنتظره، غذاهای محلی و صنایع دستی آماده ارائه به گردشگران هستند.
BBDO بانکوک و اداره گردشگری تایلند با راه اندازی این کمپین تازه در کمپین ارتباطات بازاریابی بین المللی در سال 2018 می خواهند تجربه های تازهی به مسافران ارائه دهند تا آن ها بتوانند به راحتی سفر خود را شخصی سازی نمایند. هدف این کمپین معرفی جاذبه ها و جنبه های تازه تایلند، از طریق دعوت از مسافران از سراسر دنیا و تجربه آن ها از یک لنز و نگاه فرق دارد. آن ها امیدوار هستند که مسافران را تشویق نمایند که فکر شان را باز نمایند و از تجربه های تازه در تایلند لذت ببرند این در حالی است که تایلند با آغوش باز پذیرای آن ها خواهد بود.
برای رسیدن به این هدف و جذب مسافران دنیای که در پی تجربه های تازه در تایلند هستند، BBDO بانکوک یک فیلم کوتاه دو دقیقه ای آنلاین تهیه کرد و در آن سه گروه مختلف از گردشگران که در پی کشف ناشناخته و جاذبه های تازه هستند را نمایش می دهد. آن ها متوجه می شوند که سفر با فکر باز می توانند دید آن ها را نسب به دنیا تغییر دهد.
علاوه براین تایلند به منظور اطلاع رسانی بیشتر از مسافرانی که تا به امروز از تایلند بازدید نموده اند، می خواهد در پروژه Thailand Footage Trading شرکت نمایند و استوری های خود را با هشتگ #OpenToTheNewShades #AmazingThailand منتشر نمایند و در آخر به صاحب فیلم انتخاب شده یا عکس انتخابی جوایزه ویژه ای اهدا می گردد.
هر فیلم انتخابی مجددا ویرایش می گردد و به فیلم های گردشگری متنوع تر تبدیل می گردد تا زیبایی های بیشتری را نمایش دهد و به توسعه گردشگری تایلند یاری کند.
آقای Suthisak Sucharittanonta، رئیس و مدیر اجرایی BBDO بانکوک، گفت:
باز کردن جنبه های تازه تایلند (Open to the New Shades) فقط یک مفهوم تبلیغاتی نیست، بلکه یک فلسفه است که ما افتخار می کنیم که به دنیا اعلام کنیم. ما می خواهیم شهروندان دنیای را تشویق کنیم تا روح تنوع را درک نمایند، کشف ناشناخته ها برای همه افراد، باز است. کسانی که آمادگی پذیرش فرصت های تازه را دارند، می توانند میلیون ها جنبه تازه در تایلند کشف کند. این امر تأثیرات مثبت زیادی بر صنعت گردشگری تایلند خواهد داشت.
منبع: کجارو / traveldailynews.asia