تب برگزاری گفت و گوهای زنده به پینترست رسید

به گزارش نامیت، پینترست از 24 ماه مه (سوم خرداد) یک رویداد آنلاین سه روزه را برگزار می نماید و محتوای بعضی از محبوبترین تولیدکنندگان محتوای خود را به صورت زنده پخش خواهد نمود.

تب برگزاری گفت و گوهای زنده به پینترست رسید

پینترست جزییات این آزمایش را که یکی از نخستین تلاشهای این شرکت برای پخش زنده گفت و گو است، با وب سایت فناوری تک کرانچ در میان گذاشت. در هر پخش زنده حداکثر پنج مهمان می توانند حضور داشته باشند اما شمار بینندگان نامحدود خواهد بود.

تنها راه برای تماشای ویدیوها، اپلیکیشن پینترست خواهد بود با این حال کاربران می توانند پیش نمایش هر برنامه ای را در وب سایت پینترست مشاهده نمایند. کاربران به وسیله تب جدید با عنوان لایو در داخل اپلیکیشن پینترست به رویداد زنده راهنمایی می شوند و می توانند برنامه برگزاری را مشاهده نموده و به جلسات وارد شوند.

در مجموع 21 کارگاه در زمینه های مختلف شامل غذا، آشپزی، دیزاین و استایل برگزار خواهد شد و کسانی که این برنامه ها را تماشا می نمایند، می توانند درباره آنها اظهارنظر نموده و با فرد میزبان برنامه ها صحبت نمایند. ناظرانی شامل کارمندان پینترست وجود خواهند داشت تا برنامه زنده را کنترل نمایند و اگر کسی استانداردهای پینترست را رعایت نکرد، می توانند وی را از برنامه حذف نمایند.

بر اساس گزارش تک کرانچ، در این برنامه ها امکان خرید وجود ندارد. این نخستین تجربه پخش زنده پینترست نیست. این شرکت سال گذشته قابلیتی به نام کلاس کامیونیتیز را آزمایش کرد که به افراد اجازه می داد برای کلاسهای آنلاین زوم به وسیله این اپلیکیشن ثبت نام نمایند. پینترست در مورد این که برنامه های زنده چه جایگاهی در طرحهای آینده این شرکت دارند، توضیحی نداد.

تقریبا همه پلتفرمهای فناوری عظیم اکنون در زمینه خدمات دهی به تولیدنمایندگان محتوا فعالیت می نمایند و حتی بعضی تمایل دارند به آنها پول پرداخت نمایند تا جذبشان نمایند. فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب، تیک تاک و توییتر همگی قابلیتهایی می سازند که به تولیدنمایندگان محتوا اجازه می دهد علاوه بر جذب مخاطب، به درآمدزایی به وسیله تبلیغات یا قرارداد با برندها بپردازند. اکنون علاقمندان می توانند قبل یا در طول برنامه اینفلوئنسرها به آنها پول پرداخت نمایند یا مشترک محتوای انحصاری آنها شوند. انواع جدید خدمات تولیدنماینده محتوا ظهور پیدا نموده که شامل اتاقهای صوتی است که نخستین بار توسط کلاب هاوس ابداع شد. معلوم نیست پینترست در میان رقیبان قدرتمند خود چه حرفی برای گفتن دارد اما این شرکت از تجربه مذکور برای شناخت بیشتر اقداماتی که در پلتفرمش انجام می دهد، استفاده خواهد نمود.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1577

به "تب برگزاری گفت و گوهای زنده به پینترست رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تب برگزاری گفت و گوهای زنده به پینترست رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید