تیم ملی با اسکوچیچ دوباره به دنیا آمد، پرسپولیس ابَر قهرمان است!

به گزارش نامیت، به گزارش خبرنگاران، علی علیپور که در حال حاضر در تیم ماریتیمو پرتغال بازی می نماید، درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران گفت: به نظرم تیم ملی پس از دوره ناامید کننده ویلموتس، با راهنمایی اسکوچیچ تولد دوباره ای داشت. 12 برد در 13 بازی جای هیچ حرف و حدیثی نمی گذارد. اسکوچیچ با نتایج خوب خودش خیلی چیزها را ثابت نموده است.

تیم ملی با اسکوچیچ دوباره به دنیا آمد، پرسپولیس ابَر قهرمان است!

علیپور تاکید نمود: من عضو تیم ملی نیستم و بی علت از اسکوچیچ تعریف نمی کنم. دوستان خوبی در تیم ملی دارم که از سرمربی تیم تمجید می نمایند. برای همین باید از اسکوچیچ حمایت کنیم و دلسردی ایجاد نکنیم. اجازه بدهیم این کادر با همین فرمان به کارش ادامه بدهد.

وی درباره شرایطش در تیم ماریتیمو توضیح داد: این فصل در پرتغال 4 گل زده ام و یک پاس گل داده ام. سال گذشته دیر به تیم اضافه شدم ولی سال جاری از ابتدا و فصل بدنسازی در کنار تیم بودم. ماریتیمو تغییرات مثبتی داشته و یک سرمربی با دیسیپلین و منظم داریم که بسیار مهربان و فنی است و رابطه خوبی با بازیکنان دارد.

مهاجم ایرانی ماریتیمو تاکید نمود: سال جاری، سال منتهی به جام جهانی است و با انگیزه بیشتری بازی می کنم. می خواهم برترین علی علیپور سالهای اخیر را به همه نشان بدهم و با گلزنی در پرتغال، مسافر جام جهانی شوم. این قول را به خودم و خانواده ام دادم.

علیپور که با برنامه سلام صبح بخیر تبادل نظر می کرد، در خاتمه در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضورش در پرسپولیس گفت: پرسپولیس برترین تیم ایران و آسیا و ابرقهرمان با طرفداران پرشور است. اینجا در پرتغال به تمام همبازی هایم پُز پرسپولیس را می دهم. برترین ها را برای این تیم آرزو می کنم و امیدوارم با ششمین قهرمانی متوالی ابرقهرمان گردد هرچند که با همین پنج قهرمانی متوالی هم ابرقهرمان هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1842

به "تیم ملی با اسکوچیچ دوباره به دنیا آمد، پرسپولیس ابَر قهرمان است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی با اسکوچیچ دوباره به دنیا آمد، پرسپولیس ابَر قهرمان است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید