خبرنگاران افزایش قیمت مسکن مهر پردیس بر اساس قانون است

به گزارش نامیت، تهران- خبرنگاران- مشاورعالی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: افزایش قیمت بر اساس مصوبات قانونی شورای مسکن استان و سقف قیمت احداثی محاسبه می گردد.

خبرنگاران افزایش قیمت مسکن مهر پردیس بر اساس قانون است

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

پیمان پیرفرشی روز سه شنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: هزینه ساخت مسکن مهر پردیس بر اساس آخرین مصوبه شورای مسکن از 300 هزار تومان به 1 میلیون و 420 هزار تومان تبدیل شده است.

عضو موظف هیات مدیره شرکت عمران شهر پردیس با اشاره به افزایش مبلغ وام مسکن، خاطر نشان کرد: وام مسکن برای مهرنشینان درابتدا 25 میلیون تومان معین شده بود و در حال حاضر به 50 میلیون تومان افزایش پیدا نموده است.

پیرفرشی با تاکید بر حمایت از گروه هدف مسکن مهر پردیس، گفت: گروه هدف و نفرات اول متقاضی شامل آورده تکمیلی نیستند و بر اساس اعلام ، متقاضیانی که از ابتدای خرداد ماه سال 99 اقدام به خرید واحدهای مسکن مهر پردیس نمایند مشمول پرداخت آورده تکمیلی به ارزش 20 میلیون تومان هستند.

وی گفت: دولت در قانون بودجه سال 98 و 99 مجوز استفاده از منابع دولتی را برای آماده سازی و ساخت، پروژه های روبنایی و زیربنایی صادر کرد.

عضو موظف هیات مدیره گفت: در راستا صدور مصوبات شورای مسکن استانداری تهران همکاری خوبی برای معین بهترین گزینه برای متقاضیان با شرکت عمران پردیس داشت.

دولت سهم گروه هدف مسکن مهر پردیس را تامین می نماید

وی با بیان اینکه سهم گروه هدف مسکن مهرپردیس از منابع دولت تامین می گردد، خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری آگاهانه و هدفمند خریداران واقعی مسکن مهر دست دلالانی را که از محل فروش واحدها سودهای هنگفتی به جیب می زنند را کوتاه می نماید.

مشاورعالی شرکت شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: بر اساس قانون ساماندهی و حمایت از فراوری و عرضه مسکن، آیین نامه اجرایی شماره 12656/ت43165ن مورخ 24 شهریور ماه 1388 و شیوه نامه ابلاغی به شماره 33163/100/02 مورخ 5 مهرماه 1388 ، هزینه های ساخت، محوطه سازی و آماده سازی مسکن مهر از دو بخش آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی که در نهایت توسط متقاضیان پرداخت خواهد شد، برآورد شده است.

پیرفرشی گفت: دریافت یارانه پرداختی دولت برای تکمیل مسکن مهر پردیس بر اساس مصوبات دریافتی، از تمامی مالکان قانونی و قابل وصول است.

وی با اشاره به اعلام راستا درست دریافت مصوبات قانونی توسط محمدتقی زاده معاون عمرانی استاندار در مصاحبه تلوزیونی، گفت: مصوبه ای در مورد غیر قانونی بودن و یا عدم دریافت آورده تکمیلی از سوی مالکان مسکن مهر صادر نشده است.

عضوموظف هیات مدیره شرکت عمران شهرجدید پردیس گفت: مصوبه دریافت آورده تکمیلی 10 ماه گذشته در آبان ماه سال 98 صادر شده و این شرکت بر اساس مصوبات دریافتی می توانست تمامی مبالغ افزایش قیمت را از همه ثبت نام نمایندگان و و مالکان مسکن مهر پردیس دریافت کند.

وی ادامه داد: بر اساس دستور محمد اسلامی وزیر راه و شهر سازی و انوشیروان محسنی بند پی استاندار و به منظور حمایت کامل از گروه هدف مسکن مهر ومتقاضیان دوره اول این مصوبه تا به امروز عملیاتی نشده بود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت قرار گرفته است و پیش بینی می گردد پس از بارگزاری کامل جمعیتی مسکن مهر، جمعیت این شهرستان به 700 هزار نفربرسد.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 935

به "خبرنگاران افزایش قیمت مسکن مهر پردیس بر اساس قانون است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزایش قیمت مسکن مهر پردیس بر اساس قانون است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید