خبرنگاران مربی تراکتور: لحظه ها در بازی تراکتور و پرسپولیس معین کننده است

به گزارش نامیت، تبریز - خبرنگاران - مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در بازی با پرسپولیس لحظه ها معین کننده است و سرنوشت این ملاقات را ضربات آخر و اشتباهات کمتر معین خواهد نمود.

خبرنگاران مربی تراکتور: لحظه ها در بازی تراکتور و پرسپولیس معین کننده است

به گزارش خبرنگاران، عباس چمنیان روز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های تراکتور و پرسپولیس با اشاره به 13 هفته مسابقات لیگ برتر که تیم تراکتور پشت سر گذاشته است، اضافه نمود: از اولین بازی که مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان رفتیم تا بازی با آلومینیوم، هیچ کدام از بازی ها ساده نبودند.

مربی تیم سرخ پوشان تبریزی با بیان اینکه بازی ها در لیگ برتر با تمام تیم ها سخت و فشرده بوده و خاصیت لیگ سال جاری همین سخت بودن و فشرده بودن بازی هاست، اعلام کرد: بازی فردا مقابل پرسپولیس به 2 دلیل سخت و مهم است، از یک سو پرسپولیس تیمی خوب، منظم و باتجربه بوده و در چند سال گذشته هم کمترین تغییر و تحول در ساختار فنی را داشته است و هم روی نیمکت و هم در زمین، نفراتی دارد که سال ها با هم بودند و به همین دلیل پرسپولیس تیمی هماهنگ است و ما بازی سختی پیش رو خواهیم داشت.

چمنیان افزود: کوشش ما برای حفظ تیم تراکتور در بالای جدول باید مضاعف باشد چرا که هفته گذشته به رغم شایستگی هایی که داشتیم که به دلیل عدم استفاده از موقعیت های خود، شانس برد را از دست دادیم.

وی مطرح نمود: کوشش کردیم در فاصله بین این 2 بازی که زمان کم بود روی بالا بردن آمادگی ذهنی بازیکنان کار کنیم.

چمنیان با اشاره به اهداف تیم تراکتور در بازی فردا افزود: یک هدف مهم داریم و آن هم کنترل پرسپولیس در خط حمله است و با توجه به اینکه تیم ما نیز بازیکنان باکیفیتی دارد و در بخش حمله هم خطرناک هستند، سعی می کنیم با استفاده از بازیکنان خوبی که داریم، بیشترین کارایی را در بخش دفاعی داشته باشیم و در خط حمله هم خوب عمل کنیم.

وی با بیان اینکه در این فصل از نظر خلق موقعیت، عملکرد خوبی داشته ایم، اظهار کرد: به اندازه کافی از ابتدای فصل به دلیل اشتباهاتی که در دفاع و حمله داشته ایم تنبیه شده ایم و امیدوارم در 2 بازی باقی مانده تا انتها نیم فصل برابر پرسپولیس و سایپا بیشترین امتیاز را بگیریم.

وی درباره غایبان تراکتور مقابل پرسپولیس گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تا به امروز رای نهایی خود را در پرونده سعید مهری اعلام ننموده است و نمی توانیم از وی استفاده کنیم همچنان می خواهیم به دلیل اینکه مهری دست کم در آغاز کار مرتکب رفتار غیر ورزشی و تخلف خاصی نشده، زودتر درباره اش تصمیم گیری نمایند همچنین حمید بوحمدان را به دلیل چهارکارته بودن در اختیار نداریم و 2 مصدوم هم داریم که با تیم تمرین نموده اند و در لیست مان هستند و در صورت ضرورت از آنها استفاده می کنیم .

ملاقات تیم های تراکتور و پرسپولیس از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال فردا پنجشنبه از ساعت 15 در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

تیم های تراکتور و پرسپولیس به ترتیب با 19 و 18 امتیاز در رده های پنجم و ششم جدول جای دارند .

منبع: ایرنا
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1440

به "خبرنگاران مربی تراکتور: لحظه ها در بازی تراکتور و پرسپولیس معین کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مربی تراکتور: لحظه ها در بازی تراکتور و پرسپولیس معین کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید