خوشامدگویی کونته و بوفون به مانچینی در بازگشت به کالچو

به گزارش نامیت، خبرنگاران: سرمربی و کاپیتان تیم ملی ایتالیا از بازگشت روبرتو مانچینی به میلان برای راهنمایی تیم فوتبال اینتر استقبال کردند و را به او خوشامد گفتند.

خوشامدگویی کونته و بوفون به مانچینی در بازگشت به کالچو

با تور ارزان چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته سرمربی تیم ملی ایتالیا و کاپیتان این تیم جان لوئیجی بوفون از بازگشت روبرتو مانچینی به سری A برای شروع دومین دوره مربیگری خود در اینتر ابراز خرسندی کردند.

مانچینی 2 روز پیش جای والتر ماتزاری اخراجی را روی نیمکت اینتر گرفت و پس از 6 سال دوری از نراتزوری برای دومین بار راهنمایی این تیم را عهده دار شد.

در واکنش به این رویداد آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم ملی ایتالیا و کرواسی در مرحله انتخابی یورو 2016 گفت: به عنوان یک همکار من از اخراج ماتزاری متأسفم و در عین حال به مانچینی به خاطر انتخاب شدنش به عنوان سرمربی تیم مهمی مانند اینتر تبریک می گویم.

بوفون، سنگربان و کاپیتان آتزوری نیز کنفرانس خبری پیش از بازی لاجوردی پوشان و کروات ها در مورد وضعیت اینتر وکه باعث اخراج ماتزاری شد، گفت: اخراج ماتزاری و انتصاب مانچینی یک اتفاق ناگهانی بود اما شاید بی ربط با اتفاقاتی که در چند هفته گذشته برای اینتر اتفاق افتاده است، نبوده باشد. بازگشت مانچینی برای فوتبال ایتالیا رویداد خوبی است. او یک مربی کاریزماتیک است که می تواند بازیکنان تاپ دنیا را به تیمش بکشاند. مانچینی می تواند به احیای فوتبال در سطح بین المللی یاری کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 471

به "خوشامدگویی کونته و بوفون به مانچینی در بازگشت به کالچو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشامدگویی کونته و بوفون به مانچینی در بازگشت به کالچو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید