زامبروتا و بروکی دستیاران کاپلو در جیانگسوی چین

به گزارش نامیت، 2 بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا دستیاران فابیو کاپلو در تیم جیانگسوی چین می شوند.

زامبروتا و بروکی دستیاران کاپلو در جیانگسوی چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سایت اسپورت روسیه، جانلوکا زامبروتا و کریستین بروکی، 2 بازیکن مشهور پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه های این کشور دستیاران اصلی فابیو کاپلو در صورت پذیرش راهنمایی تیم جیانگسوی چین خواهند بود.

فابیو کاپلو پس از عدم توافق باشگاه جیانگسوی چین با پائولو سوزای پرتغالی راهی پکن شد و طبق اعلام رسانه های ایتالیایی و چینی احتمال عقد قرارداد همکاری طرفین تا سرانجام امروز (شنبه) وجود دارد. در این میان فابیو کاپلوی 70 ساله حتی دستیاران خود برای کار در تیم جیانگسوی چین انتخاب نموده است.

جانلوکا زامبروتای 40 ساله در تیم های میلان، یوونتوس و بارسلونا بازی نموده و 98 بازی نیز برای تیم ملی فوتبال ایتالیا انجام داد. او با ایتالیا به قهرمانی جام جهانی و نایب قهرمانی جام ملت های اروپا دست یافت. زامبروتا سابقه سرمربیگری تیم های چیاسوی سوئیس و دینامو هندوستان را دارد.

کریستین بروکی 41 ساله هم برای تیم های ایتالیایی اینترمیلان، فیورنتینا و لاتزیو بازی نموده است. او در تیم های پایه ای اینترمیلان مربیگری کرد.

فابیو کاپلو نیز پس از سال 2015 میلادی و قطع همکاری با تیم ملی فوتبال روسیه در هیچ تیمی فعالیت نکرد و شاید با تیم جیانگسو در سوپر لیگ چین به دنیای مربیگری بازگردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 693

به "زامبروتا و بروکی دستیاران کاپلو در جیانگسوی چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زامبروتا و بروکی دستیاران کاپلو در جیانگسوی چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید