درمانگاه تخصصی شهر مومن آباد ازنا آماده افتتاح است

به گزارش نامیت، خبرنگاران/لرستان نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: درمانگاه تخصصی شهر مومن آباد ازنا آماده افتتاح است.

درمانگاه تخصصی شهر مومن آباد ازنا آماده افتتاح است

دکتر حسین گودرزی در مورد فعالیت های 16 ماهه حوزه بهداشت و درمان ازنا اظهار کرد: طرح توسعه و تجهیزات بیمارستان امام علی(ع) ازنا مدنظر نهاده شد و در طول 1.5 سال اخیر تجهیزاتی که مورد احتیاج این بیمارستان بود تامین و بخش هایی که دولتی نبودند(آزمایشگاه، داروخانه، دستگاه اکسیژن ساز) دولتی کردیم.

وی در مورد درمانگاه تخصصی شهر مومن آباد، گفت: متاسفانه این درمانگاه سال ها متوقف بود که با اخذ پنج و شش میلیارد تومان اعتبار، این درمانگاه ساخته شده است و تقریبا آماده افتتاح و تحویل است.

نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چندین نوبت تجهیزات شامل سی تی اسکن، دستگاه اکسیژن ساز و ... برای بیمارستان امام علی (ع) شهرستان ازنا دریافت شده است، گفت: تجهیز درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهرستان ازنا و گرفتن پزشکان متعهد و متخصص از دیگر اقداماتی است که بناست در این شهرستان به انجام برسد.

گودرزی با بیان اینکه اقداماتی که صورت گرفته و با وجود دو مرکز درمانی در این دو شهرستان می تواند سبب رشد بهداشت و درمان گردد، مطرح کرد: مجموعه کارهایی که صورت گرفت سبب شد که در این پنج پیک کرونا، با کمبود تخت و تجهیزات روبرو نشویم.

وی از جذب 20 پزشک متخصص نو برای این دو شهرستان اطلاع داد و بیان نمود: تامین تجهیزات کامل ICU، تجهیزات لاپاراسکوپی، اکو قلبی، تست ورزش، سل کانتر و اتوآنالایزر آزمایشگاه، رادیولوژی ddr، سی تی اسکن، کات نوزاد و انکوباتور نوزاد، دستاگاه ABG، اتوکلاو و دستگاه دی سی شوک از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان بوده است.

نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از ساخت و بازسازی و تکمیل طبقه دوم بیمارستان، ساختمان اداری و سالن کنفرانس، ساختمان کد اعزام و بازسازی مکان سی تی اسکن در شهرستان ازنا اطلاع داد و مطرح کرد: بعلاوه برای بیماران کرونایی کپسول و تخت و تمام متعلقات آن، دستگاه ساکشن مرکزی تامین شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1787

به "درمانگاه تخصصی شهر مومن آباد ازنا آماده افتتاح است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درمانگاه تخصصی شهر مومن آباد ازنا آماده افتتاح است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید