دوربین هواوی میت 50 پرو در جایگاه نخست DxOMark نهاده شد

به گزارش نامیت، مدتی قبل سایت مشهور DxOMark که به طور تخصصی دوربین های گوشی های هوشمند را در کنار دیگر مشخصه ها آنالیز می نماید، پیکسل 7 پرو را در کنار آنر مجیک 4 آلتیمیت به عنوان برترین دوربین موبایل انتخاب کرد. حالا که هواوی میت 50 پرو راهی بازارهای خارج از چین شده، این سایت دوربین گوشی موردنظر را آنالیز نموده و جدیدترین پرچم دار هواوی پیروز شده با کنار زدن پیکسل 7 پرو و پرچم دار آنر، رتبه اول را از آن خود کند.

دوربین هواوی میت 50 پرو در جایگاه نخست DxOMark نهاده شد

این گوشی هواوی از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، اولترا واید 13 مگاپیکسلی و پریسکوپی 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3.5 برابری بهره می برد. ضمناً باید خاطرنشان کنیم دوربین اصلی مبتنی بر قابلیت دیافراگم متغیر است.

در گزارش DxOMark از دقت رنگ بالای عکس ها ستایش شده و بعلاوه باید به بوکه مناسب و جزئیات خوب در زوم بالا هم اشاره کنیم. فوکوس اتوماتیک سرعت بالایی دارد و در کل کاربران از نظر فیلمبرداری با کیفیت بسیار خوبی روبرو می شوند. البته از ضعف وایت بالانس انتقاد شده و از سوی دیگر باید به مسائل مربوط به پردازش هوش مصنوعی هم اشاره کنیم.

اما در هر صورت با وجود این ضعف ها، دوربین هواوی میت 50 پرو توانسته امتیاز 149 را از این سایت دریافت کند. این در حالی است که گوگل پیکسل 7 پرو و آنر مجیک 4 آلتیمیت هر دو امتیاز 147 را دریافت نموده اند و مدل های پرو آیفون 14 هم پیروز به کسب امتیاز 146 شده اند.

اما در نهایت باید خاطرنشان کنیم این گوشی هواوی با قیمت حدودا 1200 دلاری راهی بازارهای جهانی شده و با توجه به اینکه به علت تحریم های آمریکا از اینترنت 5G پشتیبانی نمی کند و فاقد سرویس های نرم افزاری گوگل است، احتمالا چندان مورد استقبال کاربران قرار نمی گیرد. زیرا یک گوشی به غیر از دوربین باکیفیت، برای پیروزیت به چندین ویژگی دیگر هم احتیاج دارد.

منبع: dxomark

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 آبان 1401 بروزرسانی: 10 آبان 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2089

به "دوربین هواوی میت 50 پرو در جایگاه نخست DxOMark نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین هواوی میت 50 پرو در جایگاه نخست DxOMark نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید