رئیس جمهوری با ذائقه یک کودک 5 ساله

به گزارش نامیت، ایسنا نوشت: دستورهای غذایی این روزهای کاخ سفید با آنچه در دوران دو رئیس جمهور سابق آمریکا سرو می شد، تفاوت های اساسی دارد؛ دیگر خبری از دکمه کوکای ترامپ و یا سبد سیب اوباما نیست.

رئیس جمهوری با ذائقه یک کودک 5 ساله

به نقل از اینسایدر، آنچه جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای ناهار کاری خود همراه دارد، شبیه آن چیزی است که معمولا برای یک گردش تابستانی همراه می گردد، فرمانده کل قوای آمریکا معمولا فقط چند تکه شیرینی در طول روز همراه خود دارد.

اشلی پارکر، خبرنگار واشنگتن پست می گوید: بایدن در جلسات اغلب یک بسته پروتئینی، یک ساندویچ کره بادام زمینی و مارمالاد و یک آب طعم دار انرژی زای نارنجی همراه دارد.

یک مشاور نزدیک به بایدن به واشنگتن پست گفته است که او ذائقه یک کودک 5 ساله را دارد.

کریس کونز، سناتور استان دلاور و از نزدیکترین دوستان بایدن می گوید، فرمانده نه یک ظرف غذا که کیسه کوچک خود را همراه دارد که در صورت ضعف در جلسات یک خوردنی سالم همراه داشته باشد.

به نوشته واشنگتن پست با آب طعم دار، مصرف نوشابه بایدن تقریبا صفر است.

پارکر می گوید بایدن معمولا سوپ و سالاد و مرغ گریل شده در مراسم های رسمی میخورد و معمولا چند آب نبات در دسترس دارد.

در عوض در کاخ سفید و در دفتر بیضی تافی و کوکی های شکلاتی دارد. به علت پاندمی کرونا هر کدام از این کوکی ها بسته بندی شده هستند و یک برچسب طلایی کاخ سفید روی آن زده شده است که میان کارمندان و بازدیدکنندگان توزیع می گردد.

بایدن با این کیسه غدایی هنگام حرکت به سوی نشست ها و یا حرکت در اطراف کاخ سفید، شبیه یک شوالیه خرسند و یا کسی است با شادی به اردو می رود!

کونز می گوید: او با بسته کوچک ناهار و کتاب و دفترهایش شبیه مردی است که هر روز سر کار می رود.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1640

به "رئیس جمهوری با ذائقه یک کودک 5 ساله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهوری با ذائقه یک کودک 5 ساله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید