راهنمای سفر به ریو دوژانیرو ، شهر پر شور و محبوب برزیل (تور برزیل)

به گزارش نامیت، شهر ریو دوژانیرو، محبوب ترین شهر کشور برزیل بخاطر سبک منحصر به فرد زندگی، آفتاب، غذا و فضای پر آرامش خود معروفیت دارد. این کلانشهر یک تعادل ایده آل بین ساحل و فرهنگ، تفریح و آموزش ایجاد نموده است. تقریبا همه در خصوص شهر پر هیاهوی ریودوژانیرو در برزیل شنیده اند و شاید این بدان دلیل باشد که این شهر یکی از بزرگترین مقاصد گردشگری در نیم کره جنوبی به شمار می رود. شهر ریو بعلاوه دومین شهر بزرگ کشور برزیل نیز هست و می توانید در آن جاذبه های مشهور متعددی را پیدا کنید، از جمله نماد مشهور آن، کوه کورکووادو Corcovado که مجسمه مسیح منجی Christ the Redeemer روی آن واقع شده است. ساکنان شهر ریودوژانیرو، اغلب بخاطر زیبایی طبیعی این شهر که شامل صخره های پر درخت، جزیره های استوایی، سواحل ماسه سفید می گردد، آن را شهر شگفت انگیز می نامند. در این شهر، یک عشق برای موسیقی، جشن، میهمانی و فوتبال وجود دارد و این عشق را می توانید در گوشه به گوشه این شهر ببینید و لمس کنید. ریو انرژی خاصی دارد که آن را از شهرهای برزیل و شهرهای سایر نقاط دنیا متفاوت می نماید و سخت است بتوانید در همان لحظه اول عاشق جاذبه های گردشگری ریو دوژانیرو نشوید. در این نوشتار، قصد داریم راهنمای سفر به ریو دوژانیرو را در اختیار شما بگذاریم و مهمترین و تماشایی ترین جاهای دیدنی ریو دوژانیرو را معرفی کنیم.

راهنمای سفر به ریو دوژانیرو ، شهر پر شور و محبوب برزیل (تور برزیل)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور برزیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور برزیل از تورنتو، سائو پائولو و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

جاذبه های جهانگردی ریو دوژانیرو

ریو، مرکز برزیل دارای دو عدد از بهترین و مشهورترین سواحل جهان است: ساحل کوپاکابانا Copacabana و ساحل ایپانما Ipanema. همچنین گالری های هنری، باغ های گیاه شناسی و جاذبه های متنوع و بسیار جالبی مختص به هر نوع سلیقه و سن در این شهر موجود هستند. در این شهر نقاط جالب بسیار زیادی برای دیدن وجود دارند و بنابراین یکی از عالی ترین روش ها براساس راهنمای سفر به ریو دوژانیرو این است که در تور جاهای دیدنی ریو دوژانیرو با خودروی جیپ بدون سقف شرکت کنید. همچنین تورهای قایقی و اتوبوسی مختلفی وجود دارند که شما را به جاذبه های جهانگردی ریو دوژانیرو می برند و به زبانی که خودتان انتخاب می کنید در خصوص آن ها برایتان شرح می دهند. هر منطقه از ریو دو ژانیرو از منطقه دیگر آن کاملا مجزا و فرق دارد و در همه منطقه ها این شهر نقاط جالبی برای دیدن و بازدید وجود دارند، بنابراین بهتر است از سفر خود به این شهر نهایت استفاده را کنید و هیچ گوشه ای از آن را ندیده نگذارید.

ساحل کوپاکابانا Copacabana Beach

ساحل کوپاکابانا یکی از مشهورترین سواحل جهان و یکی از معروف ترین جاهای دیدنی ریو دوژانیرو است و مرکز انجام فعالیت های متعدد و وجود انواع هتل ها، رستوران ها و کیوسک های ساحلی بوده که در آن ها همه چیز از انواع نوشیدنی تا آب نارگیل سرو می گردد. این ساحل بیش از 60 هتل، تعداد بسیار زیادی رستوران، بار، کلوب شبانه و ساختمان های مسکونی دارد و میلیون ها جهانگرد و مردم خود برزیل در ایام تعطیلات سال نو به این ساحل می آیند و آتش بازی 20 دقیقه ای خارق العاده ای که در این ساحل برگزار می گردد را دیدن می نمایند. ساحل کوپاکابنا دارای ماسه های نرم سفید رنگ بوده و برزیلی ها و جهانگردان خارجی آن را پر نموده اند. معمار طبیعت برزیلی به نام برل مارکس Burle Marx مسیر پیاده روی سیاه و سفید رنگ این ساحل که یکی از بهترین جاهای دیدنی ریو دوژانیرو هست را طراحی نموده و ساخت آن در سال 1970 به سرانجام رسید. این منطقه افسانه ای ممکن است در طول سال ها دچار تغییر شده باشد، اما الکتریسیته و فضای مجذوب کننده آن هرگز تغییر ننموده است. این امتداد پر هیجان ماسه ای در حقیقت یک مجلس جشن بی سرانجام و شبانه روزی است که مردم مختلف، همزبان و غیر همزبان را تشویق می نماید که در این جشن که تمام شب به طول می انجامد، شرکت نمایند.

ساحل ایپانیما Ipanema Beach

با اینکه ساحل ایپانیما با ساحل مشهور همسایه اش که در بخش قبلی معرفی گردید فاصله بسیار کمی دارد، اما انگار به مقدار یک جهان با آن ساحل فرق دارد. این ساحل که یکی از معروف ترین جاذبه های جهانگردی ریو دوژانیرو به شمار می آید، در بیشتر نقاط جهان با آهنگ دختری از ایپانیما که به وسیله آنتونیو کارلوس جوبیم Antonio Carlos Jobim در دهه 1960 ساخته و خوانده شده، شناخته می گردد. از زمانیکه این آهنگ مشهور شد، این ساحل یکی از محبوب ترین جاهای دیدنی ریو دوژانیرو بوده و به طور مرتب، در صدر لیست بهترین سواحل جهان قرار می گیرد. این ساحل که یکی از دیدنی ترین بخش های راهنمای سفر به ریو دوژانیرو به شمار میرود، دارای سواحل ماسه سفید بسیار زیبا، زنجیره ای از فروشگاه ها، کافه ها و رستوران هایی که به طور بسیار منظم در امتداد انواع گالری های هنری، سالن های تئاتر و کلوب ها نهاده شده اند، است. ساحل ایپانیما به قسمت هایی تقسیم شده که در همگی آن ها، کلبه های مخصوص ناجیان غریق نهاده شده اند و مردم در آن به شرکت در کلاس های زومبا، بازی فوتبال، والیبال و فوت والی Footvolley مشغول هستند.

ساحل لبلان Leblon Beach

لبلان یکی از شیک ترین محله های شهر ریو دو ژانیرو بوده و بخاطر ساحل فوق العاده، بارهای پر انرژی و غذاخوری های عالی و شیک خود معروفیت دارد. ساحل لبلان که تقریبا در غرب ساحل ایپانیما واقع شده است و با یک کانال از آن جدا شده، یکی از آرام ترین جاذبه های جهانگردی ریو دوژانیرو برای خانواده ها هست. این منطقه و بویژه خیابان روآ دیاس فرییرا Rua Dias Ferreira دارای گستره وسیعی از رستوران ها بوده که گزیده ای از غذاهای بین المللی را سرو می نمایند.

محله اورکا Urca

در میان بناهای زیبا با معماری دوره استعمار، خیابان های مملو از ساختمان های مسکونی و ساحل پرایا ورملا Praia Vermelha که با درختان نخل پر شده، کوهی زیبا واقع شده است. کوه شوگرلوف Sugarloaf Mountain یا کوه کله قندی، یک کوه محکم گرانیتی است که در ارتفاع 400 متری از سطح دریا و مشرف به خلیج گوآنابارا Gulf of Guanabara نهاده شده است. نام این کوه از آنجایی به آن داده شده که شبیه به یک کله قند هست؛ دقیقا شبیه به کله قندهایی که در دوره استعمار در برزیل فراوری می شدند. یک تله کابین با شیشه های شفاف از میدان اورکا Orca حرکت می نماید و به بالاترین نقطه کوه می رود. کوه شوگرلوف Sugarloaf Mountain برای کوهنوردان در سفر به ریو دوژانیرو یک جاذبه جهانگردی مهم به شمار می رود و با بیش از 270 مسیر کوهنوردی، یکی از بزرگترین نقاط ویژه کوهنوردی در جهان محسوب می گردد. از آنجایی که این محله و کوه موجود در آن از محبوب ترین جاهای دیدنی ریو دوژانیرو محسوب می شوند، توصیه می گردد صبح خیلی زود به آنجا مراجعه کنید تا مجبور به ایستادن در صف طولانی و تحمل گرما نباشید. برای دیدنی غروب دل انگیز آفتاب، حدود یک ساعت وقت بگذارید تا از کوه بالا بروید و تبدیل روز به شب و انعکاس نور خوش رنگ آن را بر روی شهر دیدن کنید.

محله لاپا Lapa

محله پر جنب و جوش لاپا هر شب دچار تغییر و تحول اساسی می گردد. در طول روز، این محله از انواع فروشگاه ها و سوپرمارکت ها پر شده، اما در هنگام شب، بهترین بارها و کلوب های شهر که مملو از مردم محلی و جهانگردان هستند تا صبح فعالیت می نمایند. محله لاپا در مرکز شهر ریودوژانیرو واقع شده و به همین علت در گذشته با عنوان مرکز شناخته می شده است. این محله، قبلا محله چندان خوبی به شمار نمی رفت، اما در حال حاضر به خاطر زندگی شبانه پر انرژی خود مشهور است. در این محله، می توانید انواع بارهای سامبا samba و کورو choro که بارهای پر از موسیقی زنده هستند، پیدا کنید. معماری این محله در قرن نوزدهم میلادی پا گرفته و یک نمای منحصر به فرد از جشن های مهمی که در این شهر صورت می گیرند را به نمایش می گذارد. این محله همچنین یک مکان ایده آل برای دیدار با دوستان، انجام کارائوکه، چشیدن غذاهای محلی و نوشیدن نوشیدنی های منحصر بفرد است. و در نهایت شما می توانید به هنگام سفر به ریو دوژانیرو از پله های مشهور و رنگارنگ اسکاداریا سلارون Escadaria Selarón که این محله را به محله همسایه آن، سانتا ترزا Santa Teresa متصل می سازد، دیدن کنید.

محله سانتا ترزا Santa Teresa

محله سانتا ترزا Santa Teresa که روی یک تپه مشرف به بندر ریودوژانیرو واقع شده، با خیابان های سنگفرش پر پیچ و خم، بازارهای کوچک صنایع دستی و هنر خیابانی منحصر به فرد شناخته می گردد. شما مطمئنا در مسیر خود به سمت کورکووادو Corcovado، کوهی که مجسمه باشکوه و خیره نماینده مسیح نجات دهنده Christ the Redeemer بر روی آن نهاده شده، از این محله عبور خواهید کرد. بازدید از این محله بخاطر چشم مقدارای فوق العاده ای که از شهر در معرض دید شما می گذارد و آثار هنری رنگارنگی که با قیمت های مناسب به فروش می رسند، بسیار ارزشمند است. محله سانتا ترزا علاقمندان به راهنمای سفر به ریو دوژانیرو به گذشته می برد تا دیدن عمارت های باشکوه قرن نوزدهمی و خیابان های سنگفرش شده را تجربه نمایند. این محله در قرن بیستم میلادی، یک گریزگاه امن برای هنرمندان، موزیسین ها و نویسندگان به شمار می رفت و امروزه با اینکه کلوب ها و بوتیک های شیک در آن نهاده شده اند، هنوز فضای صمیمی و پذیرای خود را حفظ نموده است.

پله های اسکاداریا سلارون Escadaria Selarón

حتما بارها تصاویر زیبای پله های رنگارنگ اسکاداریا سلارون را در اینستاگرام و سایر فضاهای مجازی دیده اید. این پله های مشهور جهانی که بین محله های لاپا و سانتا ترزا نهاده شده اند، به وسیله خورخه سلارون در سال 1990 طراحی شده اند. او این پروژه را با ترمیم و نقاشی کردن پله های بیرون خانه اش و با هدف تقدیم کردن به مردم برزیل شروع کرد. این هنرمند که شور و شوق بسیار زیادی برای این کار داشت، زندگی خود را وقف آراستن این 215 پله با کاشی های خوش رنگ و درخشان، سرامیک های زیبا و تکه های آینه بر طبق سنت پرتغالی ها و تا حدی براساس رنگ های پرچم برزیل نمود. جهانگردان از سرتاسر جهان به عنوان هدیه برای این هنرمند کاشی می فرستادند و او در عوض، از این کاشی ها برای تزئین پله های اسکاداریا سلارون استفاده می کرد و سپس تصویری از نقطه ای که آن کاشی مورد نظر استفاده شده بود برای آن ها می فرستاد. هم اکنون بازدید از این پله های دیدنیی و منحصر به فرد، به بخشی جدایی ناپذیر از راهنمای سفر به ریو دوژانیرو تبدیل شده است.

باغ گیاه شناسی ریو دو ژانیرو Rio de Janeiro Botanical Garden

دقیقا در سمت غربی محله لاگوآ Lagoa، باغ گیاه شناسی ریو دو ژانیرو Rio de Janeiro Botanical Garden واقع شده است. این باغ جایگاه بیش از هشت هزار گونه گیاهی هست. این باغ در اوایل قرن نوزدهم میلادی ساخته شده و شامل گونه های تکمیل شده از یک دوره یکسان و خیابان های مملو از درختان مرتفع نخل است. بسیاری از بازدیدنمایندگان از این باغ دیدن می نمایند تا گیاهان متنوعی که در آن می رویند، از جمله تعداد بسیار زیاد گل های ارکیده زیبا و نایاب را ببینند. همچنین بناها، فواره ها، یک باغ ژاپنی، یک استخر پر از گل های نیلوفر آبی و یک موزه شامل نمایشگاه هایی که روی کشت و نگه داری گیاهان در محیط بوده، در این باغ که یکی از بهترین جاهای دیدنی ریو دوژانیرو هست، وجود دارند.

کازمه ولو Cosme Velho

مجسمه باشکوه مسیح نجات دهنده Christ the Redeemer که در زبان محلی با عنوان Cristo Redentor خوانده می گردد، در ارتفاع 700 متری قله کوه کورکووادو Corcovado و در صدر لیست جاذبه های جهانگردی ریو دوژانیرو نهاده شده است. برای رسیدن به این مجسمه براساس راهنمای سفر به ریو دوژانیرو، قطار و تاکسی های خطی وجود دارند؛ اما همچنین می توانید با یک پیاده روی که حدودا 40 دقیقه طول می کشد خودتان را برای دیدنی آن به بالای کوه برسانید. البته برای این کار به کفش مناسب نیز احتیاج خواهید داشت. در همان حال که از کوه بالا می روید، می توانید این مجسمه خیره نماینده 39 متری را دیدن کنید و به تحسین مقدار و شکوه آن بپردازید. اگر به بازدید از این مجسمه بروید، متوجه خواهید شد که انگشتان آن به مقدار یک انسان واقعی هستند. از آنجایی که این مجسمه جز عجایب هفتگانه نو جهان است و یک مقصد جهانگردی بسیار محبوب به شمار می رود، اطراف آن به احتمال زیاد در تمامی طول روز شلوغ و پر از جهانگرد خواهد بود، بنابراین بهتر است صبح خیلی زود برای بازدید از آن که یکی از معروف ترین جاهای دیدنی ریو دوژانیرو هست، به سمت کوه کورکووادو Corcovado بروید.

آب گذر کاریوکا Karioka

آب گذر کاریوکا Karioka در میانه قرن هجدهم میلادی به عنوان راهی برای فراهم نمودن آب خوردن ساکنان ریودوژانیرو از رودخانه کاریوکا Carioca ساخته شد. یکی از ویژگی های این آب گذر، قسمتی است که شامل دو طبقه از طاق های بزرگ می گردد و با اینکه در اواخر قرن نوزدهم، این آب گذر بسته شد، طاق های آن بر جای خود به جای مانده اند. در سال 1896 تصمیم گرفته شد که از قسمت بالایی طاق ها برای رد شدن یک قطار الکتریکی که مرکز شهر را به محله سانتا ترزا Santa Teresa وصل می کرد، استفاده گردد. با اینکه این قطار برقی برای مدت کوتاهی بخاطر تصادفی که در سال 2011 رخ داد بسته شد، اما هم اکنون به صورت محدود در حال فعالیت و خدمت رسانی است. امروزه، این طاق ها یکی از محبوب ترین جاذبه های جهانگردی ریو دوژانیرو به شمار می روند، بویژه به هنگام شب که این منطقه پر از جهانگردان، موزیسین ها، رقصنده ها و فروشنده هاست.

ساحل پرینها Prainha Beach

اگر در پی یکی از زیباترین جاهای دیدنی ریو دوژانیرو می گشت، ساحل پرینها Prainha Beach یک مکان ایده آل برای شماست. تپه های مرتفع که با درختان جنگلی پوشانیده شده اند ساحل را که به شکل یک ماه نیمه است در بر گرفته اند و به بازدیدنمایندگان یک مکان پر آرامش و ساکت را که در سواحل مشهور ایپانیما Ipanema و کوپاکابانا Copacabana پیدا نمی گردد، ارائه می نمایند. در این ساحل، شما می توانید از آب های شفاف و تمیز، ماسه های سفید و موج های عالی برای موج سواری لذت ببرید. این ویژگی ها، این ساحل را به مکانی محبوب در راهنمای سفر به ریو دوژانیرو بدل نموده است، بنابراین اگر برای شنا به این ساحل می روید، می بایست به شدت مراقب باشید. در این ساحل، یک رستوران کوچک روباز مشرف به ساحل وجود دارد و اطراف آن کیوسک هایی هستند که می توانید انواع سوغاتی، نوشیدنی و خوراکی را از آن ها بخرید.

پارک لاگه Parque Lage

پارک لاگه Parque Lage یک پارک عمومی بسیار زیبا بوده که در کوهپایه کوه کورکووادو Corcovado واقع شده است. این پارک با جنگل های بارانی انبوه احاطه شده و دارای مسیرهای پیاده روی عالی، باغ های متعدد و حتی یک آکواریوم کوچک در یک مکان واقعا پر آرامش هست. در این پارک شما می توانید قصر فوق العاده ای را که زمانی در گذشته به یک خواننده اپرای ایتالیایی مشهور به نام گابریلا بسنزونی Gabriella Besenzoni و همسرش انریکه لاگه Enrique Lage تعلق داشت، ببینید. امروزه این قصر به عنوان یک عمارت و یک مدرسه هنری که بسیاری از هنرمندان، آثار خود را به رایگان در آن به نمایش می گذارند، شناخته می گردد. این قصر دارای یک کافه است که می توانید در آن بنشینید و منظره ها زیبا و مجسمه مسیح منجی Christ the Redeemer را از دور دیدن کنید. ورودی این پارک که یکی از بهترین جاذبه های جهانگردی ریو دوژانیرو به شمار می آید، رایگان است و می توانید به وسیله یک مسیر کوهنوردی نه چندان سخت، اما چالش برانگیز از این قصر به مجسمه مسیح دسترسی پیدا کنید.

محله لاگوآ Lagoa

محله لاگوآ Lagoa نه تنها یک محله ثروتمند نشین است، بلکه سومین محله گران قیمت در کل قاره آمریکای جنوبی به شمار می رود. دریاچه ای که در نزدیکی این محله واقع شده است و دریاچه رودریگو دو فریتاس Rodrigo de Freitas نامیده می گردد، با یک مسیر چهار کیلومتری احاطه شده که محبوب دوندگان و دوچرخه سواران است و کافه ها و رستوران های بسیاری در آن وجود دارند که چشم مقدارای دیدنیی و نماهایی از سواحل زیرین را به بازدیدنمایندگان ارائه می دهند.

ورزشگاه ماراکانا Maracana Stadium

ورزش فوتبال، اگر ورزش ملی برزیل نباشد، مهمترین ورزش در این کشور به شمار می رود، بنابراین اصلا تعجب آور نیست که ورزشگاه ماراکانا Maracana Stadium یا ماراکانا آرنا Maracana Arena یکی از شناخته شده ترین جاهای دیدنی ریو دوژانیرو محسوب می گردد. این ورزشگاه، زمانیکه در سال 1950 افتتاح شد، می توانست بیش از 200 هزار نفر را در خود جای دهد و بزرگترین ورزشگاه کشور برزیل و همچنین بزرگترین ورزشگاه جهان به شمار می رفت. ظرفیت این ورزشگاه به دلایل امنیتی کاهش پیدا کرد و اضافه شدن صندلی های منظم باعث کاهش 120 هزار ظرفیت آن شد. بعدها، قبل از بازی های جام جهانی برزیل در سال 2014 این ورزشگاه مورد بازسازی نهاده شد تا عنوان بزرگترین ورزشگاه آمریکای جنوبی را به نمایش بگذارد. ورزشگاه ماراکانا Maracana Stadium، ورزشگاه تیم های فلامنگو Flamengo و فلومینز Fluminense هست و اگر به مقدار کافی خوش شانس باشید، ممکن است بتوانید بازی تیم ملی برزیل را نیز در این ورزشگاه ببینید.

پارک ملی تیجوکا Tijuca National Park

پارک ملی تیجوکا Tijuca National Park یکی از بزرگترین جنگل های شهری در جهان است و مساحت وسیعی را می پوشاند که اغلب منظره ها کوهستانی هستند. بازدیدنمایندگان این پارک می توانند به سمت بلندترین قله پیاده روی نمایند تا از دیدنی چشم مقدارای خلیج گوآنابارا Guanabara Bay و شهر پایین آن لذت ببرند. این پارک در اوایل قرن هجدهم میلادی، بخاطر کاشت گیاه قهوه تقریبا به طور کامل نابود شد، اما بیشتر طبیعت آن در نیمه دوم همان قرن با کاشت بیش از 9 میلیون درخت نو به شکل قبلی بازگشت. در پارک ملی تیجوکا Tijuca National Park می توانید بعضی از زیباترین آبشارهای جهان را ببینید. وقتی سبک زندگی پر سرعت و پر جوش و خروش در ریو بیش از مقدار شما را خسته کرد، جنگل تیجوکا یک مکان ایده آل برای کسب آرامش است.

ساحل بارا دا تیجوکا Barra da Tijuca

ساحل بارا دا تیجوکا Barra da Tijuca طولانی ترین و فوق العاده ترین ساحل شهر ریو دو ژانیرو است که تقریبا هیچ جهانگردی از آن بازدید نمی نماید. اما مردم شهر، این ساحل را به تمامی سواحل اطراف شهر ترجیح می دهند و ادعا می نمایند که آب و ساحل آن نسبت به سایر سواحل مشهور شهر مانند ایپانیما Ipanema و کوپاکابانا Copacabana تمیزتر هستند. ساحل بارا دا تیجوکا Barra da Tijuca نوترین منطقه شهر به شمار می رود و تنها 30 سال است که به روی عموم باز شد. در امتداد خط ساحلی آن، می توانید به مرکز خرید بارا Barra که یک پاساژ بسیار بزرگ با بیش از 700 فروشگاه و رستوران است، بروید.

سنترو Centro

شهر ریودوژانیرو، شهر محبوب و دیدنیی برزیل به عنوان مرکز جهانی معماری یونسکو در سال 2020 انتخاب شده و مهمترین و جالب توجه ترین بناهای این شهر از نظر معماری، در محله سنترو واقع شده اند. این منطقه میزبان دسته ای از بناهای تاریخی خیره نماینده از جمله کتابخانه ملی برزیل Biblioteca Nacional do Brasil، یکی از بزرگترین کتابخانه های آمریکای لاتین با بیش از 10 میلیون عنوان کتاب هست. آخرین مورد در این لیست حقیقتا یکی از خارق العاده ترین و خیره نماینده ترین بناهای این منطقه است. کلیسای جامع متروپلیتن Metropolitan Cathedral هیچ شباهتی به کلیساهای سنتی کاتولیک ها ندارد و دارای شکلی هرمی است که از هرم های مایاها الهام گرفته است. محوطه داخلی بسیار بزرگ و وسیع این کلیسا گنجایش بیش از 5000 نفر به صورت نشسته و 20 هزار نفر به صورت ایستاده را دارد. همچنین در این محوطه یک پنجره شیشه ای از کف تا سقف و یک تندیس بزرگ از عیسی مسیح موجود است که در فضا معلق است و دقیقا در فضای بالای محراب کلیسا به صورت آویزان نهاده شده است.

سالن تئاتر شهرداری Theatro Municipal

سالن تئاتر شهری Municipal Theatre در مرکز شهر واقع شده و اصلی ترین سالن تئاتر و اپرای این شهر محسوب می گردد. این بنا در اوایل قرن بیستم با سبک معماری فوق العاده نئوکلاسیک که در طراحی آینه های زراندود، ستون های مرمرین و پلکان هایی که از عقیق سبز ساخته شده اند مشهود بوده، ساخته شده است. اگر از مردم این شهر بپرسید می گویند که این بنا، زیباترین بنای ساخته شده در کل کشور است. توصیه می گردد حتما بلیط یکی از اجراهای این سالن تئاتر را تهیه کنید، اما اگر زمان کافی ندارید یا پیروز به خریدن بلیط تئاتر نشدید، تورهای با راهنما در این سالن موجود هستند.

بهترین زمان برای سفر به ریو دوژانیرو

براساس راهنمای سفر به ریو دوژانیرو باید بدانید که زمستان برزیل مانند بسیاری از شهرهای نیم کره جنوبی زمین، از ماه ژوئن تا سپتامبر بوده و این ماه ها برای سفر به ریو دوژانیرو عالی هستند؛ البته اگر ترجیح می دهید به جای استراحت کردن در ساحل به بازدید از نقاط دیدنی شهر بروید. در این ماه ها بارش باران کمتری وجود دارد و دمای هوا برای بالا رفتن از کوه کورکووادو Corcovado معتدل تر است. در ماه های آوریل و می، دمای هوا و رطوبت بیشتری وجود دارد، اما سفر به ریو دوژانیرو هزینه کمتری خواهد داشت.

منبع: همگردی
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2115

به "راهنمای سفر به ریو دوژانیرو ، شهر پر شور و محبوب برزیل (تور برزیل)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به ریو دوژانیرو ، شهر پر شور و محبوب برزیل (تور برزیل)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید