ربیعی: پاداش 120 دقیقه مبارزه را نگرفتیم، فوتبال روی بدش را به ما نشان داد

به گزارش نامیت، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اعتقاد دارد ملاقات تیمش با سپاهان باید به ضربات پنالتی کشیده می شد.

ربیعی: پاداش 120 دقیقه مبارزه را نگرفتیم، فوتبال روی بدش را به ما نشان داد

به گزارش خبرنگاران، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری بعد از شکست 2 بر یک تیمش برابر سپاهان در جام حذفی اظهار کرد: به سپاهان تبریک می گویم. خیلی از بینندگان لذت بردند. این بازی یک ماراتن بود. خسته نباشید و خدا قوت به مجموعه مس می گویم چون توانستیم برابر تیم خوب و پرمهره و باکیفیت سپاهان فوتبال درست و بابرنامه ای ارائه بدهیم و مدار بازی ما طبق برنامه ریزی جلو رفت. از همان جایی که فکر می کردیم، اشتباه کردیم و گل خوردیم و موقعیت زیادی ندادیم و موقعیت هایی هم ایجاد کردیم. بدشانس هم بودیم. از دقیقه 119 تا 120 یک توپ به تیرک زدیم و یک بار از روی خط دروازه توپ ما بیرون آورده شد. این فوتبال است. کیفیت فنی مس و این بازیکنان خوب و توانمندی که در راستا متد کاری من فعالیت می نمایند بر همگان تعیین شد. این فوتبال برای ما تمام شده است. سختی زیادی کشیدیم. پاداش 120 دقیقه مبارزه را نگرفتیم و بدشانسی آوردیم. روی بد فوتبال به ما رو کرد. باید تکلیف این بازی در ضربات پنالتی تعیین می شد. به تیم سپاهان و آقای نویدکیا تبریک می گویم. امیدوارم در ادامه راه پیروز باشند

او درباره خرید مهدی کیانی هم شرح داد: مهدی کیانی بازیکنی است که در مجموعه سپاهان و تراکتور توانمندی اش را نشان داده بود. تیم ما چندین خرید در نیم فصل داشت. چند بازیکن جوان و یک بازیکن باتجربه خریدیم. از عملکرد کیانی در بازی بسیار راضی بودم. کیانی کاملا تاکتیک پذیر است و در مدار نظم و هماهنگی کار می نماید. نشان می دهد حرفه ای است. به او خدا قوت می گویم.

ربیعی درباره اخراج عقیل کعبی و رفتارش بعد از اخراج هم گفت: درباره داروی صحبت نمی کنم اما درباره رفتار کعبی باید فیلم را ببینم. نمی خواهم توجیهی صورت بگیرد. رفتار ناشایست توسط هر فردی درست نیست. عقیل کعبی بازیکن بسیار بااخلاقی است. اصلا صدای او در نمی آید. اگر سابقه داشت، می گفتم شاید این رفتار یک رفتار تکرار شونده از یک بازیکن باشد. او بسیار بااخلاق و منظم و حرفه ای است و تا به حال از این مسائل نداشته است. در آن لحظه جلویم شلوغ بود و ندیدم و باید فیلم را ببینم. به خاطر یک حرکت سابقه یک نفر را زیر سوال نمی برند. من دروغی ندارم بگویم. او یکی از بهترین بازیکنان ما از لحاظ اخلاقی است. در آن لحظه ممکن است عصبانی شده باشد.

او در پاسخ به این پرسش که چرا مهدی کیانی در مراسم تجلیلی باشگاه سپاهان شرکت نکرد هم اعلام کرد: خود کیانی باید پاسخ بدهد. من از آقای ساکت هم تشکر می کنم به خاطر هدیه ای که به من دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1454

به "ربیعی: پاداش 120 دقیقه مبارزه را نگرفتیم، فوتبال روی بدش را به ما نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: پاداش 120 دقیقه مبارزه را نگرفتیم، فوتبال روی بدش را به ما نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید