زور سایبرتراک به فورد چربید!

به گزارش نامیت، در ویدئویی که این روزها در شبکه های اجتماعی دست به دست می گردد، نبرد وانت فورد و تسلا به نمایش گذاشته شده است که در اون زور سایبرتراک به فورد می چربد.

زور سایبرتراک به فورد چربید!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سایبرتراک، وانت غول پیکر تسلا است که از پیشرانه هایی تمام الکتریکی بهره برده و در سه نسخه تک، دو و سه موتوره فراوری خواهد شد. درباره قدرت و گشتاور نسخه های مختلف فعلا اطلاعاتی در دست نیست، اما می دانیم که مدل پایه شتابی برابر با 6.5 ثانیه داشته و قادر است تا 400 کیلومتر مسافت را با یک بار شارژ پشت سر بگذارد.

شتاب مدل دو موتوره 4.5 ثانیه و حداکثر برد آن 480 کیلومتر اعلام شده است. اما قوی ترین نسخه سایبرتراک وارد حریم خودرو های اسپرت و سوپراسپرت شده، چرا که گفته می گردد این نسخه برای دستیابی به سرعت صد کیلومتر در ساعت تنها به 2.9 ثانیه زمان احتیاج داشته و رکورد 10.8 ثانیه را در یک چهارم مایل ثبت می کند. تسلا می گوید این نسخه از سایبرتراک خواهد توانست تا 800 کیلومتر مسافت را بدون احتیاج به شارژ مجدد طی کند که در صورت تحقق در دنیای واقعی رقمی خارق العاده خواهد بود. این را هم اضافه کنیم که نسخه های مختلف سایبرتراک حداکثر سرعتی بین 180 و 210 کیلومتر در ساعت خواهند داشت.

برای یک اتومبیل پیکاپ ظرفیت حمل بار و قابلیت های آفرود از اهمیت بالایی برخوردار است. سایبرتراک با توانایی حمل نزدیک به 1600 کیلوگرم بار و یدک کشی تریلر 6350 کیلوگرمی تمامی خریداران خود را راضی نگه می دارد. ایلان ماسک برای نمایش توانمندی های بالای سایبرتراک در برابر رقبا، ویدیویی از طناب کشی این خودرو با فورد F-150 را در مراسم رونمایی پخش کرد. در این ویدیو سایبرتراک پیروز می گردد به راحتی پرفروش ترین پیکاپ دنیا را در پی خود بکشد. علاوه بر این، آقای ماسک ویدیویی از مسابقه درگ سایبرتراک با پورشه 911 را نیز برای خبرنگاران پخش کرد که طبق انتظار این مسابقه هم با پیروزیت پیکاپ تسلا همراه بود.

بیشتر بخوانید:

رژیم غذایی عجیب و ترسناک سهره خون آشام / عکس

محتویات شگفت انگیز تابوت های مهر و موم شده باستانی/ عکس

در ویدئویی که اخیرا از این غول تسلا به اشتراک گذاشته شده است، نشان داده می گردد که نبرد سایبرتراک و وانت فورد در نهایت به نفع غول تسلا به اتمام می رسد؛ این درحالی است که فورد برای سال ها عرصه وانت های پرقدرت را رهبری می نموده است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1402 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2164

به "زور سایبرتراک به فورد چربید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زور سایبرتراک به فورد چربید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید