سایت دیوار عامل اصلی مسائل بازار رهن و اجاره مسکن

به گزارش نامیت، رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه گفت : سایت دیوار و قیمت هایی که در آن لحاظ می گردد عامل اصلی مسائل بازار رهن و اجاره مسکن است.

سایت دیوار عامل اصلی مسائل بازار رهن و اجاره مسکن

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش ، بابک مرادی رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه با اشاره به مصوبه ای که بر اساس آن باید مقدار اجاره بها در کلانشهر ها از جمله کرمانشاه 20 درصد نسبت به پارسال افزایش پیدا کند، گفت : متاسفانه بسیاری از مالکین از این افزایش 20 درصدی تمکین نکرده و از افزایش 35 تا 40 درصدی صحبت می نمایند.

او گفت : امکان تحمیل قیمت به مالکین وجود ندارد و واحد های مشاور املاک تنها می توانند از رهن و اجاره دادن واحد های مسکونی با قیمت غیرمتعارف خودداری نمایند.

مرادی عامل اصلی نابسامانی قیمت اجاره بها را سایت دیوار دانست و اضافه نمود: در این سایت وقتی یک نفر قیمتی را برای رهن و اجاره ملک خود درج می نماید، سایر مالکین هم با تبعیت از آن قیمت ها را بالا می برند.

او اضافه نمود: بیشتر از یک سال است پیگیریم قیمت ها از سایت دیوار برداشته شده و نرخ ها توافقی گردد، اما این کار انجام نشد و همچنان شاهد نابسامانی بازار رهن و اجاره هستیم.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه با بیان اینکه این مستاجرین هستند که از این مسائل آسیب جدی می بینند، ادامه داد: از دست اتحادیه مشاورین املاک به تنهایی کاری ساخته نیست و نیازمند همکاری بخش های مختلف برای سرانجام دادن به این شرایط هستیم .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1695

به "سایت دیوار عامل اصلی مسائل بازار رهن و اجاره مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت دیوار عامل اصلی مسائل بازار رهن و اجاره مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید