سایلنت هیل 1 به وسیله هواداران بازسازی می گردد؛ گیم پلی آن را دیدن کنید

به گزارش نامیت، زمانی که یک نسخه تازه از سری ترسناک سایلنت هیل در مراسم های بازی هفته های اخیر معرفی نشد، بسیاری از هواداران ناامید شدند. با این حال برای کسانی که مشتاق بازگشت به فضای ترسناک بازی اول مجموعه هستند، خبرهای خوبی منتشر شده است.

سایلنت هیل 1 به وسیله هواداران بازسازی می گردد؛ گیم پلی آن را دیدن کنید

طبق گزارش های منتشر شده، نسخه بازسازی شده سایلنت هیل 1 به وسیله گروهی با نام Codeless Games، با موتور بازی سازی آنریل انجین 5 در دست توسعه است. خبر خوب این است که ویدیویی 10 دقیقه ای از گیم پلی این نسخه منتشر شده که بر مدرسه Midwich تمرکز دارد. این مدرسه یکی از مکان های اصلی بازی است که هری میسون به عنوان شخصیت اصلی داستان، در کوشش برای یافتن دختر گمشده اش به کاوش در آن می پردازد.

به نظر می رسد که سازندگان در این نسخه در ارائه اتمسفر و فضای ترسناک آن عملکرد بسیار خوبی نشان داده اند. نورپردازی، افکت های خون، پخش شدن صدای گام های میسون در حالی که سالن های مدرسه را جستجو می نماید و غیره، همگی مجذوب کننده کار شده اند. البته فضای نسخه بازسازی شده اندکی روشن تر از نسخه اصلی بازی است و این تا حدودی از تنش و استرس آن می کاهد، اما همچنان شاهد اتمسفر و لحن سنگین و ترسناکی هستیم.

سایلنت هیل به عنوان یکی از برترین مجموعه های ترس و بقا در تاریخ بازی های ویدیویی در نظر گرفته می گردد. این سری مانند همتای خود یعنی رزیدنت اویل، با نسخه هایی مانند Silent Hill Homecoming از گیم پلی ترسناک خود به گیم پلی اکشن محور تغییر راستا داد؛ چیزی که بسیاری از هواداران از آن راضی نبودند. البته کپ کام سعی کرد تا با رزیدنت اویل 7 به ریشه های این مجموعه بازگردد و در این راه تا حد زیادی پیروز بود اما سایلنت هیل همچنان نسخه تازهی را معرفی ننموده است.

در واقع آخرین خبر رسمی در خصوص یک بازی ویدیویی تازه از این مجموعه، ریبوت آن بود که در سال 2015 لغو شد. در همین حال، استودیوی بلوبر تیم که به نظر می رسد نسخه تازه سری را که احتمالا بازسازی سایلنت هیل 2 باشد، خواهد ساخت، از بازی Layers of Fears رونمایی نموده است. اثری که شامل دو بازی اول سری لایه های ترس به همراه محتویات اضافی است.

لازم به ذکر است که در زمان نگارش این مطلب، هیچ تاریخی برای انتشار نسخه بازسازی سایلنت هیل 1 تعیین نشده، اما Codeless Games از هواداران خواسته است تا نظرات خود را در خصوص گیم پلی بازی به اشتراک بگذارند تا محصول نهایی مطابق انتظار هواداران فراوری گردد. در این میان تماشا واکنش کمپانی کونامی نسبت به این اثر جالب خواهد بود. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2027

به "سایلنت هیل 1 به وسیله هواداران بازسازی می گردد؛ گیم پلی آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایلنت هیل 1 به وسیله هواداران بازسازی می گردد؛ گیم پلی آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید