ستاد اجرایی فرمان امام ربطی با روبیکا ندارد

به گزارش نامیت، مدیرعامل همراه اول تاکید نمود که ستاد اجرایی فرمان امام هیچ گونه مدیریت،مالکیت و انتفاعی در توسکا و اپلیکیشن روبیکا ندارد.

ستاد اجرایی فرمان امام ربطی با روبیکا ندارد

به گزارش خبرنگاران، حمید فرهنگ - مدیرعامل همراه اول - در جمع خبرنگاران بیان کرد مجمع عمومی این شرکت در تاریخ 15 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

فرهنگ بیان کرد در سال گذشته درآمدهای همراه اول به میزان 21 درصد رشد داشته و سهم بازار این شرکت نیز افزایش داشته است. تمرکز برنامه های سال آینده همراه اول بر روی توسعه تحول دیجیتال و ارائه سرویس های سازمانی است.

فرهنگ تاکید نمود بزودی در رابطه با قرارداد شرکت توسعه کسب و کار ایرانی توسکا، با صدا و سیما و اپلیکیشن روبیکا در جلسه هیئت مدیره همراه اول تصمیم گیری خواهد شد.

مدیرعامل همراه اول ضمن تکذیب بعضی اخبار در رابطه با نقش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مدیریت شرکت توسعه کسب و کار ایرانی (توسکا) و اپلیکیشن روبیکا بیان کرد: علیرغم تبلیغات بعضی رسانه ها و اشخاص در شبکه های اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هیچ گونه مالکیت مدیریت و انتفاعی از این شرکت و اپلیکیشن روبیکا نداشته و ندارد و این اخبار و تبلیغات اساساً کذب است.

فرهنگ اضافه نمود: همراه اول در روزهای اخیر علاوه بر برقراری مکالمه رایگان در مناطق سیل زده بعضی اقلام امدادی مورد احتیاج مردم این مناطق را نیز تأمین نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 197

به "ستاد اجرایی فرمان امام ربطی با روبیکا ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد اجرایی فرمان امام ربطی با روبیکا ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید