ستاره آرژانتین بعد از فتح جام جهانی تصمیم گرفت ، خداحافظی رفیق مسی از تیم ملی؟

به گزارش نامیت، آنخل دی ماریا تصمیم خود را برای ادامه حضور در تیم ملی آرژانتین پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 گرفت.

ستاره آرژانتین بعد از فتح جام جهانی تصمیم گرفت ، خداحافظی رفیق مسی از تیم ملی؟

به گزارش خبرنگاران آنلاین، آنخل دی ماریا گل دوم آرژانتین در فینال جام دنیای قطر را به فرانسه زد. او در دقیقه 64 تعویض شد تا ادامه درام فینال را از روی نیمکت دیدن کند. در نهایت هم تیمی های او پیروز شدند با پیروزی در ضربات پنالتی، برای سومین بار در تاریخ جام را مال خود نمایند. این برترین اتفاق ممکن برای این بازیکن 34 ساله بود. او حالا میخواهد به کار خود در عرصه ملی ادامه داده و از حضور در تیم قهرمان دنیا لذت ببرد.

دی ماریا از زمان انجام اولین بازی ملی خود در سال 2008 تا به امروز یکی از بازیکنان موثر تیم ملی کشورش بوده است. او در این مدت 129 بار پیراهن آرژانتین را به تن نموده است. دی ماریا که عضوی از تیم قهرمان کوپا امریکا بود، گلزنی در فینالیسما و فینال جام دنیای را در کارنامه خود دارد.

جالب اینجاست که هم تیمی 35 ساله او لیونل مسی نیز با ذکر دلایل مشابه اعلام نموده است که هنوز به خداحافظی از تیم ملی فکر نمی کند. او گفته است: می خواهم بعد از کسب قهرمانی جام دنیای به بازی کردن در تیم ملی آرژانتین ادامه دهم.

دی ماریا حالا پیش از هر چیز باید به بازگشت قدرتمندانه به فوتبال باشگاهی بیاندیشد. او بعد از حضور در جشن قهرمانی البی سلسته باید به زودی راهی ایتالیا گردد تا تیمش را در بازی روز چهارم سال نوی میلادی مقابل کرمونز همراهی کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 دی 1401 بروزرسانی: 11 دی 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2114

به "ستاره آرژانتین بعد از فتح جام جهانی تصمیم گرفت ، خداحافظی رفیق مسی از تیم ملی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره آرژانتین بعد از فتح جام جهانی تصمیم گرفت ، خداحافظی رفیق مسی از تیم ملی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید