سجادی: مجموع و مرغوبیت مدال ها در اندونزی از دوره قبل بهتر خواهد بود، تعداد دقیق ورزشکاران آدینه تعیین می گردد، مدیر بی دغدغه، خواب است

به گزارش نامیت، سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی اندونزی گفت: آمار دقیق ورزشکاران ایران در بازی های آسیایی روز آدینه و بعد از کنترل و ثبت نام نهایی اعلام می گردد.

سجادی: مجموع و مرغوبیت مدال ها در اندونزی از دوره قبل بهتر خواهد بود، تعداد دقیق ورزشکاران آدینه تعیین می گردد، مدیر بی دغدغه، خواب است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، نصرالله سجادی، سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018 اندونزی درخصوص فهرست کاروان کشورمان و اینکه 97 خانم واقع شده است و پیش از این 105 نفر اعلام شده بود، گفت: آمار دقیق روز آدینه و بعد از کنترل و ثبت نام نهایی اعلام می گردد. این آمارها کم و زیاد می شوند.ملاک ما ثبت نام و دریافت آی دی کارت است. ثبت نام همه ارکان کاروان از ورزشکاران گرفته تا مربی و خبرنگار انجام می گردد و آمار دقیق را اعلام می کنیم.

وی اضافه نمود: خانم های ورزشکار در رشته های تیروکمان، بسکتبال سه در سه، دوچرخه سوارکاری، شمشیربازی، کبدی، کاراته، کوراش، جوجیتسو، جودو، پنچاک سیلات، سامبو، ووشو، اسکواش، تنیس روی میز، تکواندو، دوومیدانی، قایقرانی، تیراندازی، تنیس و سنگ نوردی حضور دارند.

سجادی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه در دوره های قبل بعضی از افراد حاضر در کاروان ایران با عملکرد خود آبروی کشور را بردند، در این دوره چه تدبیری اندیشیده اید، توضیح داد: جلساتی را با فدراسیون ها داشتیم و همه موارد را گفتیم. در کارگاهی هم که با سرپرستان و مربیان داشتیم به صورت عمومی بر این مسائل تاکید کردیم و امیدواریم اسن مسائل تکرار نگردد.

وی در پاسخ به این سوال که بعضی روسا اعتراض داشتند که چرا در کادر سرپرستی نیستند، گفت: روسای فدراسیون نمی توانند همزمان دوکار سرپرستی را انجام دهند. تعدادی از آنها باید کنار تیم باشند، بعضی روسا سرپرست هستند و بعضی تیم شان را همراهی می نمایند و نمی توانند سمت دیگری در کاروان داشته باشند.

سجادی در مورد پیش بینی اش از مدال های کسب شده ایران در این بازی ها گفت: در جلسات ستاد همه فدراسیون ها تعداد پیش بینی های خود را گفتند. خودم هم جلسات متعدد در مورد مسائل گوناگون با فدراسیون ها داشتیم و با آنها در این مورد فقط یک جلسه داشتیم و پیش بینی ها را نوشتم. فدراسیون ها از نظر فنی اطلاعات دارند. مجموع مدال ها و مرغوبیت از دوره قبل بهتر است.

وی یادآور شد: تمام فهرست های ورزشکاران را از فدراسیون ها گرفتیم. نفرات اصلی تعیین هستند و آدینه لیست بسته می گردد. یکی دو فدراسیون چند ورزشکار را کم کردند. ووشو و بوکس تعدادی از ورزشکاران خود را کم کردند. برنامه مسابقات بعضی از رشته ها اعلام نشده که در اندونزی این مورد را پیگیری می کنیم. تغییر زمان در اعزام زیاد داشتیم و این از سختی های کار ما است اما کارها را پیش بردیم. تا الان همه بلیت ها گرفته شده و مسئله ای نیست.

سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی اندونزی در مورد پاداش ورزشکاران در این مسابقات گفت: پاداش ها تغییری نمی کند و آنچه تصویب شده پرداخت می گردد. ما در مراسم عید قربان و عید غدیر که 31 مرداد و 8 شهریور است در جاکارتا و پالمبانگ پاداش ها و تقدیرنامه را به ورزشکاران می دهیم و برنامه های هنری و فرهنگی مناسبی در آنجا داریم.

وی در مورد اینکه لزومی داشت کاروان ایران، این قدر بزرگ باشد، گفت: تیم در حال اعزام است و برایشان آرزوی موفقیت کنید. کار کارشناسی برای اعزام تیم اجرا شده است.

سجادی در پاسخ به این سوال که چرا تیم فوتبال زیر 21 سال کشورمان به اندونزی اعزام شد، اعلام نمود: تاج اعلام نمود هدف ما المپیک 2020 است، برای همین تیم زیر 21 سال اعزام گردد، کسی هم اعتراض نکرد و تصمیم هم تغییر ننموده است.

وی در پاسخ به این سوال که مهم ترین دغدغه شما در این بازی های چه چیزی است، گفت: مدیری که دغدغه ندارد یعنی خواب است اما من کارهایم تعیین است و همکاران توجیه هستند. مسائل را پیش بینی کردیم و هر هفته جلسه داشتیم.بخشی مربوط به ما و بخشی مربوط به کشور میزبان است. سعی کردیم موضوعات را با میزبان حل کنیم. در جلسه مقدماتی در خیلی از بخش ها به کشور میزبان ایده دادیم. کشوری که زیاد میزبان بوده آماده است. کشوری مانند کره، ژاپن و چین همیشه میزبان بوده اند و نباید نگران بود. اما اندونزی سال هاست میزبان نبوده و مسابقات پراکنده ای را میزبانی نموده اند و کار برای ما هم سخت است اما ما کارها را سازماندهی کردیم.

سجادی درخصوص اینکه چرا تیم هندبال برای اردوی تدارکاتی به جای اندونزی به مالزی رفت، توضیح داد: قرار بوده دهکده بازی ها 12 مرداد آماده و 17 مرداد تحویل داده گردد اما میزبان به نوزدهم تغییر داد. ما برای هندبال 15 مرداد بلیت گرفتیم و شانزدهم در جاکارتا هستند ولی جاکارتا نمی توانست میزبان باشد، با رحیمی تماس گرفتیم که این چند روز را در مالزی باشند و 20 مرداد وارد جاکارتا می شوند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 469

به "سجادی: مجموع و مرغوبیت مدال ها در اندونزی از دوره قبل بهتر خواهد بود، تعداد دقیق ورزشکاران آدینه تعیین می گردد، مدیر بی دغدغه، خواب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: مجموع و مرغوبیت مدال ها در اندونزی از دوره قبل بهتر خواهد بود، تعداد دقیق ورزشکاران آدینه تعیین می گردد، مدیر بی دغدغه، خواب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید