سفر به مادرید اسپانیا ، هزینه سفر به اسپانیا با تور

به گزارش نامیت، اسپانیا با قدمت دیرینه خود مکانی باشکوه برای لذت بردن از معماری های خلاقانه و مجلل است. یکی از بخش های دیدنی در سفر به اسپانیا، سفر به مادرید اسپانیا است. سالانه گردشگران بسیاری برای بازدید از بناهای باشکوه و طبیعت دل نشین و مردمان خونگرم آن راهی این دیار می شوند. اگر شما هم دوست دارید در سفر بعدی به این شهر دوست داشتنی بروید بهتر است با هزینه سفر به اسپانیا با تور آشنا شوید.

سفر به مادرید اسپانیا ، هزینه سفر به اسپانیا با تور

سفر به اسپانیا با تور یکی از روش های مجذوب نماینده برای سفری با خیال آسوده است. تنها کافی است به وسیله یک آژانس مسافرتی معتبر اقدام به تهیه تور اسپانیا کنید و پس از طی مراحل آماده سازی ویزا و سفارت، راهی مادرید شگفت انگیز شوید. به همین منظور، بهتر است پیش از سفر هزینه سفر به اسپانیا با تور را برآورد نموده و با یک حساب درست راهی سفر رؤیایی به اسپانیا شوید.

تاریخ شهر مادرید اسپانیا

اگر اهل موسیقی باشید، حتماً نام انریکه ایگلسیاس را شنیده اید؛ هنرمند و خواننده برجسته اسپانیایی که متولد شهر مادرید است. مادرید مرکز خودمختار کشور اسپانیا است که از نظر وسعت، سومین شهر بزرگ اتحادیه اروپا به شمار می آید. تاریخ پرفرازونشیب اسپانیا، اماکن دیدنی بسیاری را از دوران قرون وسطی، زمان حاکمیت اعراب مسلمان بر اسپانیا و دوران رنسانس و حتی دوران نئوکلاسیک در گوشه گوشه این کشور مجذوب نماینده به جای گذاشته است. در مورد دوران پیش از سلطه مسلمانان بر اسپانیا، اطلاعات دقیقی در مورد ساکنین این منطقه وجود ندارد. بااین حال، نشانه های فراوانی از هفت قرن حکومت مسلمانان بر شهر مادرید و دیگر شهرهای اسپانیا را به وفور می توان دید.

پس از بیرون رانده شدن مسلمانان از مادرید در سال 1032 میلادی به وسیله نیروهای پادشاه کاستیا و لئون، مسیحیان بر این شهر حکومت خود را شروع کردند و بناهای متعدد و کلیساهای بزرگی را برپا ساختند. به همین خاطر، سفر به مادرید اسپانیا و بازدید از بناهای مجلل و باعظمت آن، همانند خوابی رؤیایی است.

نام مادرید از کجا می آید؟

در زمانی که اسپانیا به وسیله حکمرانان مسلمان اداره می شد، بناهای مجلل و فاخری در شهرهای مختلف آن ساخته شد؛ ازجمله این موارد می توان به کاخ و ارگ کوچک المدینه که در مکان فعلی کاخ سلطنتی مادرید قرار گرفته است، اشاره نمود. به دلیل مجاورت این کاخ با رودی که به نام میرا (به معنی سرچشمه و مادر) شناخته می شد، مادرید امروزی پدید آمد.

برترین زمان سفر به مادرید چه زمان است؟

شهر مادرید با آب وهوای معتدل خود در فصول مختلف سال پذیرای میهمانان و گردشگران بسیاری است؛ گاهی اوقات تعداد مسافران در این شهر از مردم خود مادرید بیشتر می گردد. برترین زمان برای لذت بردن از طبیعت و آب وهوای معتدل مدیترانه ای در اسپانیا، فصل بهار و پاییز است. در این موقع از ایام سال، اندازه رطوبت هوا به کمترین میزان خود می رسد و میانگین دما به حدود 13 درجه سانتی گراد بالای صفر می گردد.

قیمت تور اسپانیا بارسلونا

اگر شیفته تجربه ای منحصربه فرد هستید و می خواهید یک خاطره فراموش نشدنی از سفر داشته باشید، بهتر است تور اسپانیا را تجربه کنید. یکی از تورهای پرطرفدار تور بارسلون مادرید است. به این ترتیب شما می توانید چند شب را در شگفت انگیزترین شهرهای اسپانیا بگذرانید. قیمت تور اسپانیا بارسلونا و مادرید با در نظر گرفتن 6 شب اقامت در هتل چهار ستاره catalonia diagonal centro بارسلون و eurostars madrid gran via مادرید به همراه بیمه مسافرتی، خدمات ویزای شینگن، ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری در بارسلون برابر با 1390 یورو می باشد.

بااین حال اگر دوست دارید مدت زمان بیشتری را در شهر بارسلون بگذرانید، می توانید اقدام به رزرو تور اسپانیا بارسلونا کنید. قیمت تور اسپانیا بارسلونا برای 5 روز اقامت در هتل catalonia diagonal centro به همراه بیمه مسافرتی، ویزای شینگن، ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری، 890 یورو است. در صورت تمایل برای اقامت در هتل لوکس catalonia rambals هزینه تور اسپانیا بارسلونا با پرواز قطری 990 یورو می گردد.

هرآنچه که باید درباره قیمت تور اسپانیا بدانید

اخذ ویزای اسپانیا فقط به شکل تور ترکیبی و گروهی!

دریافت ویزای اسپانیا هم به صورت گروهی امکان پذیر است و هم به صورت انفرادی؛ بااین وجود، برترین نوع درخواست ویزای اسپانیا به شکل تور ترکیبی و گروهی است. شاید با خود بپرسید مگر بین این دو نوع ویزا تفاوتی وجود دارد؟. همان طور که گفته شد، اسپانیا نیز ازجمله کشورهای عضو حوزه شینگن است و شما احتیاجمند دریافت ویزا شینگن هستید. درخواست ویزای اسپانیا به صورت گروهی عموماً مدت زمانی حدود 21 روز کاری زمان می برد. در این شیوه می توانید به همراه خانواده یا به صورت تور به وسیله یک آژانس معتبر درخواست ویزا کنید و شانس دریافت ویزای شما نیز بالاتر می رود. طبق تجربه کارشناسان معمولاً افراد برای دریافت ویزای انفرادی با در بسته روبه رو می شوند و درخواست آن ها رد می گردد. زیرا افسر سفارت نمی تواند به صورت کامل برای بازگشت شما به کشور مبدأتان مطمئن باشد و به شما اعتماد کند.

برترین زمان سفر به مادرید (از نظر آب وهوا، هزینه ها، ازدحام گردشگران)

چشم انداز ها دل انگیز، طبیعت بکر و جاذبه های تاریخی و تفریحی متعدد، اسپانیا را به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری تور اروپا تبدیل نموده است. آب وهوای گرم و معتدل در فصل تابستان، قدم زدن در سواحل زیبای مادرید و تفریحات آبی را بسیار دل چسب می نماید. در کنار آن، آب وهوای برفی در زمستان، حال و هوای دیگری به شهر مادرید می بخشد و گردشگران بی شماری را در این موقع از سال به سوی مادرید می کشاند. در این دو فصل، به دلیل پیک سفر، هزینه سفر به اسپانیا چندین برابر می گردد و گردشگران کثیری را می توان در گوشه و کنار شهر مادرید دید.

اگر در پی یک سفر مقرون به صرفه قیمت تر به مادرید اسپانیا هستید و نمی خواهید با خیل بزرگ گردشگران روبه رو شوید، فصل بهار و پاییز سفر به مادرید اسپانیا ایده آل است. آب وهوای معتدل، قیمت منصفانه تور اسپانیا و ورودیه جاذبه های دیدنی و تفریحی در این زمان ها، دلیل خوبی برای سفر نوروزی به اسپانیا است.

چه عواملی در نحوه معین قیمت تور مادرید مؤثر است؟

هزینه سفر به اسپانیا با تور به عوامل مختلفی بستگی دارد که با انتخاب هرکدام از آن ها، می توان هزینه سفر به اسپانیا را کاهش یا افزایش داد. از اصلی ترین موارد در معین قیمت تور، ایرلاین انتخابی است. ایرلاین های خارجی با توجه به ارائه خدمات متفاوت در طول پرواز، نوع هواپیما مسافربری، تعداد توقف ها در جهت حرکت از مبدأ تا مقصد، قیمت بلیط های به مراتب بالاتری نسبت به پروازهای خطوط داخلی دارند. اگر در پی یک سفر هوایی مقرون به صرفه قیمت هستید و تعداد توقف ها و خدمات برای شما اهمیتی ندارد، می توانید بلیط های اکونومی از ایرلاین های داخلی مانند ماهان و ایران ایر را تهیه کنید.

برای دریافت مطالب کامل تر درباره مادرید می توانید سایت گردشگر مادرید مراجعه کنید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت تور اسپانیا

از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت تور اسپانیا می توان به انتخاب هتل محل اقامت اشاره نمود. تمیزی هتل، خدمات رفاهی و امکانات داخلی هتل، موقعیت مکانی هتل و تعداد ستاره ها، همگی بر قیمت هتل اثر می گذارند و ازاین رو، تنوع بسیار بالایی از هتل ها در شهرهای اسپانیا وجود دارد.

از دیگر موضوعات تأثیرگذار بر قیمت تور اسپانیا می توان به بازه زمانی سفر اشاره نمود. فصل پیک سفر به اسپانیا، فصل تابستان و زمستان است. به همین خاطر، قیمت تور در این ایام بسیار گران تر است و گردشگران بین المللی بسیاری برای به دست آوردن بلیط سفر به اسپانیا و لذت بردن از جاذبه های دوست داشتنی آن کوشش می نمایند.

کیفیت هتل ها در تور مادرید

معیارهای مختلفی برای ارزیابی کیفیت هتل ها و خدمات ارائه شده آن ها وجود دارد. اتحادیه اروپا با برخورداری از معتبرترین نظام هتلداری، با پیروی از دقیق ترین معیارها، کیفیت هتل های مادرید و دیگر شهرهای اسپانیا را به وسیله تعداد ستاره ها نشان می دهد. از همین رو، با خیالی آسوده می توانید با در نظر گرفتن تعداد ستاره های هتل ها در تور مادرید از کیفیت خدمات آن ها اطمینان حاصل کنید.

به صورت کلی، تعداد ستاره های هتل، امکانات، موقعیت مکانی و دسترسی به اماکن تفریحی و مراکز خرید از دلایل تاثیرگذار بر کیفیت و قیمت هتل است. هتل پنج ستاره گران ملیا هتل با قرارگیری در میان آثار تاریخی مادرید همانند تصویری زیبا برگرفته از نقاشی های Velazquez است که چشم انداز ای باورنکردنی از شهر مادرید را به نمایش می گذارد. هتل لوکس و مدرن Villa Manga نیز با موقعیت مکانی عالی خود و پیشرفته ترین سالن بدن سازی از دیگر هتل های مشهور و 5 ستاره مادرید است. اگر در پی یک هتل مالی و بسیار تمیز هستید تا اقامتی بی دغدغه و مجذوب نماینده را تجربه کنید، هتل میگوئل انجل چهار ستاره با نزدیکی که ایستگاه مترو انتخابی ایده آل به شمار می رود.

نکاتی که بهتر است در مورد تور مادرید بدانید (سؤالات متداول)

همواره پیش از هر سفری سوا لاتی برای افراد و گردشگران پیش می آید که دوست دارند به سرعت پاسخ آن ها را بیابند. در ادامه به بعضی از سؤالات متداول در مورد تور مادرید پاسخ خواهیم داد.

چگونه می توان پیش از رزرو تور مادرید، ویزای اسپانیا بگیریم؟

اسپانیا نیز ازجمله کشورهای عضو حوزه شینگن است. از این رو با مراجعه به دفتر نماینده سفارت اسپانیا در ایران می توانید، ویزای شینگن خود را پیش از سفر به اسپانیا تهیه کنید. تهیه مدارک مورداحتیاج و انجام انگشت نگاری از اقداماتی است که برای دریافت ویزای اسپانیا باید انجام گردد. شما می توانید امور دریافت ویزا خود را به یک آژانس هواپیمایی معتبر بسپارید.

شروع مجدد صدور ویزای اسپانیا در دوره کرونا

چه مدت طول می کشد تا ویزای اسپانیا آماده گردد؟

پس از ارائه مدارک و انجام انگشت نگاری، حدود 14 الی 30 روز کاری طول می کشد تا جواب نهایی درخواست ویزا آماده گردد.

آیا سفر به اسپانیا احتیاج به کارت واکسن دارد؟

بله. تنها گردشگرانی اجازه ورود به مرزهای اسپانیا را دارند که از تزریق آخرین دز واکسن کرونا آن ها 14 روز گذشته باشد.

کدام واکسن های کرونا برای دریافت تور مادرید معتبر هستند؟

سازمان بهداشت اسپانیا تزریق واکسن های فایزر، مدرنا، آسترازنکا، جانسون، سینوفارم و سینووک را موردقبول و معتبر می داند.

هتل های معروف بارسلون را بشناسید

معرفی 5 فستیوال عجیب در اسپانیا

جاذبه های گردشگری اسپانیا

معروف ترین مکان های اسپانیا | پرگردشگرترین کشور اروپایی

معرفی فرودگاه بین المللی بارسلونا در اسپانیا

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1857

به "سفر به مادرید اسپانیا ، هزینه سفر به اسپانیا با تور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به مادرید اسپانیا ، هزینه سفر به اسپانیا با تور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید