آغاز عملیات بازسازی بنای تاریخی امامزادگان هفده تن گلپایگان (بازسازی منزل)

به گزارش نامیت، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای واصله، آغاز عملیات بازسازی بنای تاریخی امامزادگان هفده تن گلپایگان صورت گرفت.

آغاز عملیات بازسازی بنای تاریخی امامزادگان هفده تن گلپایگان (بازسازی منزل)

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مصطفی قانونی گفت: با توجه به آنالیز های اولیه کارشناسان بازسازی این اداره، بنای تاریخی امامزادگان هفده تن شهر گلپایگان نیازمند بازسازی تشخیص داده شد و انجام این عملیات بازسازیی در دستور کار این اداره نهاده شد.

او ادامه داد: خوشبختانه با همکاری خیرین و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و با نظارت کامل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلپایگان عملیات بازسازی این امامزاده شروع شد.

قانونی اضافه نمود: این عملیات بازسازیی شامل رسمی بندی های پیش طاق های بقعه 8 ضلعی است که با الگوبرداری از تزئینات موجود و پس از کلاف بندی و شاسی کشی سطوح زیر طاق ها و تخته کشی با ملات گچ نیمکوب اندود خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گلپایگان توضیح داد: این عملیات بازسازیی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال و به وسیله استادکاران بازسازیگر استان شروع شد.

منبع: همگردی
انتشار: 11 دی 1401 بروزرسانی: 11 دی 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2113

به "آغاز عملیات بازسازی بنای تاریخی امامزادگان هفده تن گلپایگان (بازسازی منزل)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز عملیات بازسازی بنای تاریخی امامزادگان هفده تن گلپایگان (بازسازی منزل)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید