شکست تحقیرآمیز منچستریونایتد در 20 دقیقه

به گزارش نامیت، خبرنگاران: شیاطین سرخ پنجمین بازی خود در فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس را در حالی با قبول شکستی دور از انتظار برابر لستر سیتی پشت سر گذاشتند که در دو سوم زمان بازی از میهمان خود پیش بودند.

شکست تحقیرآمیز منچستریونایتد در 20 دقیقه

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (یک شنبه) با برگزاری 2 دیدار پیگیری شد که در مهمترین بازی منچستریونایتد در خانه لسترسیتی با نتیجه 5 بر 3 تن به شکست داد. در این بازی که شیاطین سرخ از دقیقه 83 با اخراج تایلر بلاکت 10 نفره به کارشان ادامه دادند، روبین فان پرسی در دقیقه 13 و آنخل دی ماریا در دقیقه 16 منچستری ها را پیش انداختند. خوسه لئوناردو یویا در دقیقه 18 یکی از گل های خورده را برای لسترسیتی جبران کرد اما در دقیقه 57 آندر هررا دوباره اختلاف را برای شیاطین سرخ به 2 گل افزایش داد.

پیروزی 3 بر یک شاگردان لوئیز فن خال تا دقیقه 62 پابرجا بود اما از این دقیقه به بعد جشنواره گل لستی سیتی شروع شد و این تیم در عرض 20 دقیقه 4 گل زد تا و ورق کاملاً به سود میزبان برگردد. دیوید نوگنت در دقیقه 62 از روی نقطه پنالتی، استبان کامبیاسو در دقیقه 64، جیمی واردی در دقیقه 79 و خوسه لئوناردو یویا (برای دومین بار) در دقیقه 83 گلزنی کردند تا دومین شکست شیاطین سرخ را در این فصل از رقابت های لیگ برتر رقم بزنند و مسبب سقوط این تیم به رده دوازدهم شوند.

در دیگر بازی امروز تاتنهام در خانه خود، استادیوم وایت هارت لین با نتیجه یک بر صفر برابر وست برومویچ تن به شکست داد. تک گل این بازی را جیمز ماریسون در دقیقه 74 به ثمر رساند.

هفته دوم لیگ برتر انگلیس امشب با برگزاری 2 دیدار همزمان از ساعت 19:30 به وقت تهران دنبال می گردد که در مهمترین آنها منچسترسیتی میزبان چلسی است. در بازی دیگر هم اورتون از کریستال پالاس پذیرایی می نماید.

در جدول چلسی با 12 امتیاز صدرنشین است و تیم های ساوتهمپتون و استون ویلا هر 2 با 10 امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده های دوم و سوم قرار دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 512

به "شکست تحقیرآمیز منچستریونایتد در 20 دقیقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تحقیرآمیز منچستریونایتد در 20 دقیقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید