ضرورت حضوری شدن آموزش دانشجویان از ابتدای سال نو

به گزارش نامیت، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به حضوری شدن آموزش دانشجویان دانشگاه از ابتدای سال 1401 گفت: معاونین آموزشی دانشکده ها و مراکز با معاونت آموزشی و دانشجویی فرهنگی، در اجرای برنامه های این حوزه مشارکت داشته باشند.

ضرورت حضوری شدن آموزش دانشجویان از ابتدای سال نو

به گزارش خبرنگاران، دکتر محمد مهدی صدوقی برحضوری شدن آموزش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ابتدای سال 1401 تاکید نمود و گفت: عدم تعامل سازنده اساتید و دانشجویان یکی از چالش های جدی آموزش مجازی است که بدون تردید جهت تداوم آموزش ها در قالب مجازی لازم است چالش های آموزش مجازی شناسایی و راهکارهای لازم تدارک دیده گردد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه اظهار کرد: معاونین آموزشی دانشکده ها و مراکز با معاونت آموزشی و دانشجویی فرهنگی، در اجرای برنامه های این حوزه مشارکت داشته باشند.

وی اضافه کرد: تدوین برنامه نظام حمایتی(Student Support System) با هدف آنالیز و یاری به برطرف مسائل آموزشی، فردی، خانوادگی و اجتماعی دانشجویان از اهم اقدامات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای حضوری شدن آموزش است.

در ادامه دکتر سمیه اسماعیلی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به اقدامات اجرا شده جهت فراهم نمودن زیر ساخت های ضروری حضور دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه اشاره نمود و گفت: برطرف مسائل تاسیسات خوابگاه ها، آموزش پرسنل و فراهم نمودن سایر شرایط بهداشتی حضور دانشجویان از اهم اقدامات انجام شده در این خصوص است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، آنالیز مسائل دستیاران در مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی دانشگاه از دیگر موارد مورد تاکید معاون آموزشی دانشگاه بود؛ نقش اساتید مشاور در حل مسائل دستیاران و دانشجویان از موارد مهمی است که برنامه ریزی های لازم در مورد آن انجام شده است.

در ادامه پیشنهادات و دستور جلسات شورای آموزشی مورد بحث و آنالیز و تصوریب اعضای شورا نهاده شد؛ موافقت با آموزش حضوری دانشجویان بین الملل از ابتدای سال 1401، بهره برداری سامانه هم آوا و ضروری بودن شرکت و موفقیت در دوره های آموزش جهت کارشناسان سامانه هم آوا در کلیه دانشکده ها از جمله مصوبات شورای آموزشی بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1974

به "ضرورت حضوری شدن آموزش دانشجویان از ابتدای سال نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت حضوری شدن آموزش دانشجویان از ابتدای سال نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید