ظرفیت باتری گلکسی زد فولد 3 فاش شد؛ منتظر خبر خوبی نباشید

به گزارش نامیت، طبق گزارش های منتشر شده، سامسونگ چند ماه دیگر از جدیدترین گوشی های تاشوی خود رونمایی می نماید و در این میان کاربران زیادی چشم انتظار معرفی گلکسی زد فولد 3 هستند. تا مدتی قبل، به نظر می رسید این گوشی از باتری بزرگتری نسبت به نسل قبلی بهره می برد ولی هفته گذشته یک گزارش این امیدها را نقش بر آب کرد. حالا یک گزارش جدید، مهر تایید بر کاهش ظرفیت باتری این گوشی زده است.

ظرفیت باتری گلکسی زد فولد 3 فاش شد؛ منتظر خبر خوبی نباشید

طبق گزارشی که هفته گذشته منتشر شد، متوجه شدیم که این گوشی از دو باتری با ظرفیت های 2060 و 2215 میلی آمپر ساعت بهره می برد که مجموع ظرفیت آن ها به 4275 میلی آمپر ساعت می رسد. حالا شماره مدل همین باتری ها در اسناد مربوط به رگولاتوری کره جنوبی پیدا شده است. در این اسناد، عکس هر دو باتری هم منتشر شده و در کل نباید انتظار افزایش ظرفیت این باتری نسبت به نسل قبلی را داشته باشیم.

برای مقایسه باید بگوییم که گلکسی زد فولد 2 از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. احتمالا سامسونگ برای کاهش ضخامت و وزن گوشی تاشوی خود ناچار به استفاده از باتری های کوچک تری شده است. لازم به ذکر است سامسونگ با بهره گیری از بهینه سازی های سخت افزاری و نرم افزاری می تواند عمر باتری را این گوشی را افزایش دهد.

سامسونگ هنوز تاریخ معرفی گلکسی زد فولد 3 را اعلام نکرده است ولی طبق بعضی گزارش های مطرح شده، در ماه ژوئیه (تیر-مرداد) می توانیم انتظار معرفی آن را داشته باشیم.

منبع: Sam Mobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1603

به "ظرفیت باتری گلکسی زد فولد 3 فاش شد؛ منتظر خبر خوبی نباشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت باتری گلکسی زد فولد 3 فاش شد؛ منتظر خبر خوبی نباشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید