عزم سازمان بورس برای حل مسائل صنایع جدی است

به گزارش نامیت، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، ایجاد میز صنایع را گامی مهم برای برطرف مسائل پیش روی صنایع بورسی دانست و تاکید نمود: عزم سازمان بورس برای حل مسائل جدی است.

عزم سازمان بورس برای حل مسائل صنایع جدی است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از بازار سرمایه، محسن انصاری مهیاری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به برگزاری میز صنعت در روز گذشته گفت: بازارسرمایه دارای صنایع مختلفی است که هر یک از این صنایع در راستای تامین مواد اولیه، فراوری و یا فروش محصولات خود همیشه با چالش های متعددی رو به رو هستند؛ بنابراین برای برطرف مسائل و چالش های پیش روی صنایع فعال در بازارسرمایه، میز صنعت در سازمان بورس راه اندازی شد.

محسن انصاری افزود: روز گذشته نخستین میز صنعت سازمان بورس با حضور مدیران شرکت های پالایشگاهی در محل سازمان بورس و اوراق بهادار تشکیل شد. موضوع گزارشگری شفاف و همچنین پروژه های صنعت پالایشی از اصلی ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود. در این نشست دغدغه های شرکت های پالایشی مطرح شد و قطعا سازمان بورس با هدف پشتیبانی از فراوری و صیانت از حقوق سهامداران از هیچ اقدامی برای برطرف مسائل صنعت پالایشگاهی دریغ نمی کند.

وی با بیان اینکه عزم سازمان بورس برای حل مسائل صنایع جدی است، توضیح داد: برگزاری این جلسات ادامه دارد و محدود به یک یا چند صنعت نیست و میز همه صنایع تشکیل می گردد تا از این طریق ضمن طرح و آنالیز مسایل و چالش های همه صنایع بورسی با همکاری سازمان بورس راه چاره های عملیاتی برای بهبود فرآیند ها تدوین گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1575

به "عزم سازمان بورس برای حل مسائل صنایع جدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزم سازمان بورس برای حل مسائل صنایع جدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید