لیست دارایی های خود را بفرستید!

به گزارش نامیت، ظاهرا موعد تصمیمی که کل فوتبال ایران منتظرش بود، رسیده. ماههاست هواداران فوتبال، از رده باشگاهی بگیرید تا ملی، معتقد هستند باید مدیران یا روسا پول قراردادهای عجیب خارجی را پرداخت نمایند تا این عبرت گردد.

لیست دارایی های خود را بفرستید!

به گزارش خبرنگاران ، روزنامه خبرنگاران نوشت: اخیرا جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین شرایط فدراسیون فوتبال هم اعلام نمود اگر با یک مدیر یا رئیس چنین برخوردی گردد، دیگر هیچکس جرات نمی کند قراردادی خارج از چارچوب با خارجی ها امضا کند. حالا انگار موعد آن رسیده تا برای اولین بار این اتفاق رخ دهد و عبرت گردد برای دیگران.

روز گذشته خبر رسیدکه به مهدی تاج و اعضای هیات رئیسه دستور رسیده تا لیست تمام دارایی های خود را در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهند. این اتفاق درست بعد از آن رخ داد که ابتدا مجلس از سازمان بازرسی خواست تا به قرارداد جنجالی ویلموتس رسیدگی کند و در ادامه این سازمان بعد از آنالیز ها آن را به قوه قضائیه ارجاع داد. بنابراین پرونده به دادسرا رسید تا به مرحله صدور رای برسد.

حالا افشای خبر نامه سازمان بازرسی نشان می دهد فرضیه پرداخت پول ویلموتس از جیب تاج و هیات رئیسه صحت دارد و شایعه نیست. از مدتی قبل این شایعه در رسانه ها مطرح شد ولی انگار به مرحله اجرایی رسیده است. برخی از اعضای هیات رئیسه می گفتند در جریان قرارداد ویلموتس نیستند ولی چندی قبل کاظم طالقانی فاش کرد تمام آنها از قرارداد با ویلموتس با خبر بودند! نکته مهمتر این است امضای موافقت تمام اعضا هم پای نامه جذب ویلموتس دیده می گردد، به همین دلیل راه فراری برای آنها هم وجود ندارد.

روز گذشته علی کفاشیان هم خبر ارسال نامه را تائید کرد. او در این باره گفت: سازمان بازرسی و دادسرا به من هم نامه زدند که لیست دارایی های خود را برایمان بفرستید چون قرارداد مارک ویلموتس را امضا نموده ام! منتهی من شرح دادم که در آن موقع من قرارداد را امضا نکردم چون از حضور در فوتبال محروم بودم و در هیات رئیسه حضور نداشتم.

بنابراین خبر کاملا صحت دارد و به نظر مسئولان به دنبال آن هستند تا عاملان امضای این قرارداد عجیب و غریب، محکوم به پرداخت هزینه و جریمه آن شوند. نکته اینجاست فدراسیون در گذشته هم دو میلیون یورو نقدی به ویلموتس در ترکیه پرداخت کرد که تکلیف آن پول هم هنوز تعیین نشده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1107

به "لیست دارایی های خود را بفرستید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست دارایی های خود را بفرستید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید