مالدینی خطاب به گزینه مربیگری میلان: قبل از زبان ایتالیایی، احترام گذاشتن را یاد بگیر!

به گزارش نامیت، اسطوره تیم فوتبال میلان از کاندیدای اصلی راهنمایی این تیم به خاطر اظهارات اخیرش انتقاد و به او توصیه ای کنایه آمیز کرد.

مالدینی خطاب به گزینه مربیگری میلان: قبل از زبان ایتالیایی، احترام گذاشتن را یاد بگیر!

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، پائولو مالدینی، مدیر فنی باشگاه میلان به رالف رانگنیک گزینه آلمانی راهنمایی این تیم توصیه کرد که پیش از ورود به روسونری اصول احترام گذاشتن به دیگران را بیاموزد.

سرمربی سابق تیم فوتبال لایپزیگ چندی پیش گفته بود که اگر قرار باشد به عنوان سرمربی برای میلان کار کند باید به او یکسری اختیارات خاص داده گردد و بابت انجام بعضی کارها از جمله نقل وانتقال بازیکن مجوز داشته باشد حال آنکه معمولاً در باشگاه ها انجام چنین کارهایی در حوزه اختیارات مدیران ورزشی و فنی باشگاه ها واقع شده است، یعنی همان پستی که مالدینی و زونیمیر بوبان داشته اند. البته بوبان به خاطر اختلافاتی که با ایوان گازیدیس مدیراجرایی باشگاه بر سر همین مسائل پیدا کرد، از سمت خود استعفا داد و آینده مالدینی هم در هاله ای از ابهام واقع شده است، چرا که گفته می گردد گازیدیس میخواهد رانگنیک را استخدام کند و دست او را هم در حوزه نقل وانتقالات کاملاً باز بگذارد، چیزی شبیه جایگاهی که آرسن ونگر در باشگاه آرسنال داشت.

مالدینی در انتقاد از اظهارات اخیر رانگنیک و قلمداد کردن آنها به عنوان نوعی بی احترامی به مربی کنونی تیم استفانو پیولی و دخالت در امور مدیران باشگاه، به خبرگزاری رسمی ایتالیا (ANSA) گفت: من هرگز با رانگنیک حرف نزده ام و نمی فهمم که او برچه پایه و اساسی این حرف ها را زده است، به خصوص که مالکان باشگاه هم با من هیچ حرفی درباره روی کار آمدن او به عنوان سرمربی نزده اند. به نظر من ضروری است که یکسری تجدیدنظر ها صورت بگیرد.

مدافع و کاپیتان سابق میلان ادامه داد: در واقع این مدیر آلمانی (اشاره به رانگنیک) حرف از تصدی پستی زده است که در آن اختیارات مدیریتی کامل هم در حوزه ورزشی و هم در حوزه فنی وجود دارد و این تجاوز به حوزه کسانی است که الان دارند براساس قراردادهایی رسمی به صورت حرفه ای کار می نمایند. به همین دلیل من برای او توصیه هایی دارم از جمله اینکه قبل از یاد دریافت زبان ایتالیایی، ضروری است مفاهیم کلی احترام گذاشتن به دیگران را بیاموزد، چون با همه مشکلاتی که تیم در حال حاضر دارد، تعدادی از همکارانش دارند کوشش می نمایند که فصل را به شیوه ای حرفه ای به انتها برسانند و حفظ وجهه و اعتبار باشگاه میلان را به منافع حرفه ای خودشان مقدم دانسته اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 945

به "مالدینی خطاب به گزینه مربیگری میلان: قبل از زبان ایتالیایی، احترام گذاشتن را یاد بگیر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالدینی خطاب به گزینه مربیگری میلان: قبل از زبان ایتالیایی، احترام گذاشتن را یاد بگیر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید