مزیت های خرید از فروشگاه تعمیر آنلاین Tamironline

به گزارش نامیت، رپرتاژ آگهی- همواره برای دارندگان لوازم خانگی، دغدغه خرید قطعات اورجینال یدکی وجود دارد. اینکه قطعه دستگاه شما اورجینال و باکیفیت باشد تاثیر زیادی در عملکرد عالی آن خواهد داشت. متاسفانه بعضی از فراوری کنندگان سودجو در پی فروش محصولات غیر اصل به جای محصولات اصلی هستند تا سود خوبی به جیب بزنند. این مساله باعث شده تا عملکرد لوازم خانگی کاهش پیدا کند و حتی در بعضی از مواقع کاربر را با خرابی های بزرگتری روبرو سازد. سایت تعمیر آنلاین Tamironline.com یکی از برترین فروشگاه های غیرحضوری برای خرید لوازم یدکی اصل و با کیفیت است.

مزیت های خرید از فروشگاه تعمیر آنلاین Tamironline

خرید لوازم یدکی از تعمیر آنلاین چه مزیتی دارد؟

سایت تعمیر انلاین فعالیت خود را از سال 1396 شروع کرد و در ابتدا در زمینه آموزش به تعمیرکاران ماهر فعالیت داشت. این سایت به تدریج فعالیت خود را در زمینه خدمات غیر حضوری به مشتریان و پاسخگویی به احتیاج آنها توسعه داد. با وجود تکنسین های مجرب، خدمات عالی و تضمین تعمیرات، اعتماد مشتریان به سایت تعمیر آنلاین روز به روز افزایش پیدا کرد.

از آنجا که پیدا کردن قطعات یدکی لوازم خانگی کاری بسیار سخت است و احتمال فریب خوردن از فروشندگان سودجو وجود دارد، درخواست تامین این قطعات به وسیله سایت تعمیر انلاین بالا گرفت. بدین ترتیب مشتریان برای خرید لوازم یدکی مورد احتیاج خود به سایت تعمیر انلاین مراجعه می کردند چرا که از صداقت آنها در تامین این قطعات اورجینال اطمینان داشتند. این مساله باعث شد تا فعالیت سایت تعمیرآنلاین به فروش قطعات یدکی به هم کشیده گردد و دیگر خیال مشتریان از خرید محصولات اصل و با کیفیت راحت باشد.

فروشگاه تعمیر آنلاین با فروش قطعات یدکی لوازم خانگی یکی از برترین سایت های موجود در کشور است و با اینکه سایت های زیادی در حال حاضر در همین زمینه فعالیت می نمایند، فروش بسیار بالاتری نسبت به همکاران خود دارد. دلیل محبوبیت این فروشگاه معتبر را می توان به موارد زیر خلاصه کرد:

* فروش تخصصی در زمینه لوازم خانگی

در بیشتر سایت های فروش، علاوه بر لوازم یدکی مرتبط با لوازم خانگی، لوازم دیگری هم فروخته می گردد که تخصصی تر هستند و احتیاج مشتریان عادی نیست. این در حالی است که سایت تعمیر انلاین تنها برای لوازم خانگی مانند جاروبرقی، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و غیره فعالیت دارد.

بدین ترتیب تمام توجه این سایت بر روی فروش این قطعات متمرکز است و در پی برترین اجناس موجود در جهان برای مشتریان خود هستند. همکاران ما در تعمیر انلاین به دلیل داشتن اطلاعات تخصصی و کامل در زمینه لوازم خانگی می توانند برترین قطعات لوازم خانگی با بالاترین کیفیت موجود در بازار را تشخیص داده و برای فروش به مشتریان عرضه نمایند.

* تاکید زیاد بر اصل بودن قطعات

متاسفانه در بعضی از مواقع قطعات و لوازم اورجینال به سختی در بازار پیدا می شوند و بعضی از فروشندگان تن به فروش قطعات غیر اورجینال مشابه می دهند تا بتوانند احتیاج مشتریان خود را پاسخ داده باشند. بر اساس مسئولیت اجتماعی تعمیر انلاین در این زمینه، مسئولان نهایت کوشش خود را می نمایند تا همواره قطعات اورجینال اصلی را در فروشگاه خود به فروش برسانند. گفتنی است که در صورت غیر اورجینال بودن بعضی از قطعات، اصل نبودن آن حتما ذکر می گردد تا خریدار با علم کامل بر این موضوع انتخاب خود را انجام دهد.

* امکان خرید راحت از سایت

از جمله مزیت های خرید از تعمیر انلاین می توان به راحتی استفاده از آن و داشتن خریدی ساده و بی دغدغه اشاره نمود. تمامی کالاهای قابل فروش در سایت، با عکس هایی با کیفیت و ذکر تمامی مشخصات به مشتریان معرفی می گردد و امکان پرداخت و خرید آنلاین راحت آن باعث شده تا تجربه خرید بسیار خوبی داشته باشند.

* قیمت پایین

اگرچه هیچ گرانی بی دلیل نیست و همواره محصولات اورجینال با کیفیت از قیمت بالاتری برخوردار هستند؛ اما در سایت تعمیر آنلاین Tamironline.com سعی بر آن شده تا با سود کمتر رضایت مشتریان را جلب نمایند. به همین خاطر قیمت قطعات در فروشگاه تعمیر انلاین نسبت به دیگر فروشگاه های آنلاین و غیر آنلاین بسیار منصفانه و عالیست.

* ارسال فوری محصول

با توجه به اینکه خرابی لوازم خانگی در اغلب موارد اعضای خانه را درگیر می نماید، تمام کوشش همکاران در تعمیر انلاین بر آن است که شما سفارشات خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید تا بتوانید با سرعت بیشتری دستگاه خود را تعمیر نمایید. البته بعضی از قطعات مثل کیسه جاروبرقی و قرص ماشین ظرفشویی مربوط به خرابی دستگاه نمی گردد و جهت افزایش کارایی و امکان استفاده از دستگاه باید خریداری و استفاده گردند.

گفتنی است که در فروشگاه تعمیر آنلاین تمامی سفارشات در همان روز کاری ارسال می شوند و اگر در استان تهران ساکن باشید در کمتر از 24 ساعت سفارش خود را تحویل خواهید گرفت. این بازه زمانی برای دیگر استان های کشور اندکی بیشتر خواهد شد و بر اساس فعالیت اداره پست، بین 2 تا 4 روز طول خواهد کشید.

* 7 روز ضمانت عودت کالا

با توجه به بالا بودن کیفیت تمامی محصولات موجود در فروشگاه تعمیر آنلاین، شما برای تمامی سفارشات خود امکان عودت محصول تا یک هفته پس از خرید کالا را خواهید داشت. در صورتی که کمتر از نیم ساعت از ثبت سفارش در سایت گذشته باشد، شما می توانید به راحتی سفارش خود را لغو نمایید. اما اگر محصول برای شما ارسال گردد تا 7 روز فرصت دارید آن را به فروشگاه عودت کنید.

اگر دلیل شما برای بازگرداندن محصول به خاطر مغایرت آن با عکس و مشخصات ذکر شده باشد، هزینه بازگردان آن به وسیله تعمیر انلاین به شما برگردانده خواهد شد. اما اگر به دلایل شخصی از خرید خود منصرف شده اید هزینه ارسال محصول به فروشگاه به وسیله خودتان پرداخت خواهد شد.

* مشاوره رایگان

استفاده درست و نگهداری اصولی از لوازم خانگی موجب افزایش کارایی و عمر بیشتر قطعات داخلی خواهد شد. به همین خاطر در سایت تعمیر انلاین علاوه بر یاری کردن در داشتن خریدی بهتر و انتخاب برترین محصول نسبت به دستگاه خود، به شما یاری می نمایند تا با رعایت چند نکته از بروز خرابی های پردردسر جلوگیری کنید و با لوازم خانگی خود مهربان تر باشید. این مشاوره به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه برای شماست تا از خرید خود نهایت اطمینان را کسب کنید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1721

به "مزیت های خرید از فروشگاه تعمیر آنلاین Tamironline" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزیت های خرید از فروشگاه تعمیر آنلاین Tamironline"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید