معرفی کمپین جدید تبلیغاتی مالزی برای صنعت گردشگری
به گزارش نامیت، کشور مالزی بسیار مورد توجه گردشگران جهان به ویژه ایرانی هاست اما این باعث نمیشود که دولت و فعالیت این صنعت در این کشور به دنبال تویعه بیشتر آن نباشند، در کمپین جدید تبلیغاتی ای کشور شعار "مالزی یک آسیای واقعی" سرلوحه قرار گرفته است و در تیزرها و بنرهای تبلیغاتی به کار گرفته خواهد شود.

چند سالی است کشور مالزی به عنوان یک کشور خوب برای گردشگری پرطرفدار شده است و صنعت گردشگری در آن، روز به روز در حال پیشرفت است. اما شعاری که در جدیدترین تبلیغات توریسم این کشور خیلی زبانزد شده است، شعار "مالزی یک آسیای واقعی" است. همراه ما باشید تا از روش جدید این کشور برای پیشرفت گردشگری، بیشتر بدانید: مدتی است که مالزی تمرکز خود را روی فرهنگ مردم این کشور گذاشته است و سعی کرده تا به غیر از استفاده از جاذبه های گردشگری طبیعی، بعد دیگری از جذابیت تور مالزی را به مردم دنیا نشان دهد.بنا بر گفته معاون گردشگری مالزی، تنوع فرهنگی ای که در این کشور وجود دارد، خیلی منحصر به فرد است و می تواند به عنوان یک عنصر تبلیغی موثر برای بهبود بیشتر گردشگری این کشور به کار برده شود. این مسئول درباره شعار جدید این کشور می گوید: شعار مالزی یک اسیای واقعی، باعث شده تا مالزی نه فقط به عنوان یک کشور بلکه به عنوان یک برند در جهان مطرح شود و به یکی از 10 کشور برتر گردشگر پذیر دنیا تبدیل شود که نشان دهنده تنوع فرهنگی این کشور است.برای حفظ این شعار، قرار است نمایشگاهی به نام بازار هنر و گردشگری اسلامی (MIATS) برپا شود تا این کشور بتواند قدم های بیشتری برای حفظ عنوان اولین مقصد گردشگری اسلامی در دنیا حفظ کند. کشور مالزی که کشوری مسلمان است، کارهای زیادی را در مورد گردشگری حلال برای جلب گردشگران مسلمان انجام داده است. در این کشور، هنر خوشنویسی اسلامی، نمایشگاه تمدن اسلامی، غذای حلال، مساجد و نمازخانه های زیادی به گردشگران ارائه می شود که راه هایی برای جذب توریست هستند. رشد گردشگری تور مالزی در سال های اخیر خیلی زیاد بوده و طبق پیش بینی ها، در سال 2020، به 192 بیلیون دلار درآمد حاصل از گردشگری خواهد رسید.