معروف ترین غذا های کرهگوچوجانگ (Gochujang)

به گزارش نامیت، گوچوجانگ (Gochujang)

غذاهای کره به علت ادویه و مواد اولیه منحصربه فردی که استفاده می نمایند کاملاً محبوب شده اند با این حال ممکن است وقتی برای اولین بار در حال امتحان این غذاها هستید کمی ظاهر و مزه آن ها در نظرتان گیج نماینده باشد به همین علت توجه زیادی از مردم جهان را به خود جذب نموده اند. غذاهای کره که در صورت تمایل شما به صورت کامل سرو می شوند و دارای چندین کاسه های کوچک است که نام آن ها پانچان است و بین کسانی که سر میز نشسته اند تقسیم می گردد.غذا در کره با مزاج همه افراد در جهان سازگارند.بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

معروف ترین غذا های کرهگوچوجانگ (Gochujang)

در این مقاله ما قصد داریم معروف ترین غذا های کره را معرفی کنیم که بتوانید برای آغاز از این غذاها لذت ببرید، پس با ما همراه باشید :

گوچوجانگ یکی از چاشنی های محبوب ومعروف ترین غذا های کره است که در غذاهای کره استفاده می شوند، بعلاوه این ادویه برای مزه دار کردن مواد مختلف غذایی به کار برده می گردد. چاشنی گوچوجانگ از فلفل تند، برنج شفته، سویا و نمک درست می گردد که هم غذاهای گوشت و هم غذاهای کره گیاهی را طعم دار می نماید. این غذا هم مثل کیمچی مزه ترشی دارد که در دیگر سس های تند پیدا نمی گردد. این ادویه مزه خاصی را به غذاهای کره می دهد.

سامگی تانگ (Samgyetang)

برای درست کردن این غذا از مرغ درسته و کامل استفاده می گردد، این غذا در واقع همان ورژن کره ای سوپ نودل مرغ است اما با طعمی متفاوت تر آماده می گردد.

غذای سامگی تانک در فصل گرما باعث تنظیم دمای داخلی بدن می گردد این غذا در بین مردم کره جنوبی محبوب است و در هنگام گرم بودن هوا و خشک بودن هوای کره این غذا را میل می نمایند.

کیمچی (Kimchi)

کیمچی از ترشی های بسیار معروف کره است که از تکه های خوابانده شده در نمک و ادویه ها درست می گردد.کیمچی از محبوب ترین بانچی های کره است که در رستوران ها به همراه غذاهای معروف در کره سرو می گردد.

شرکت های زیادی هستند که برای آماده کردن این غذا سردخانه های مخصوصی دارند که اندازه زیادی از آن را در دمای مناسب نگهداری می نمایند.این غذا با مواد اولیه کلم، ترب، نمک و فلفل های پرتغالی در سال 1700 میلادی به کره جنوبی آورده شدند، بعلاوه کیمچی به مدت 2000 سال است که از معروف ترین غذا های کره است و مردم علاقه خاصی به این غذا دارند.

Tteok-bokki

اگر به غرفه های غذاها در خیابان برخوردید که غذایی مانند اسپاگتی های کوتاه و خاصی دارند و در سس های غلیظی قرار گرفته اند این یعنی شما یکی از معروف ترین غذا های کره را پیدا نموده اید که بسیار خوش طعم و لذیذ است و نام این غذا Tteok-bokki می باشد. این غذا در واقع نوعی کیک بهم چسبیده است که به شکل استوانه هایی بزرگ در سس های بسیار خوشمزه و لذیذ سرو می گردد که این سس ها از گوچوجانگ درست می شوند اما در مواقعی هم از سس سویا که کم ادویه تر است استفاده می گردد. این غذاها انواع مختلفی دارند و از مواد اولیه متنوعی درست می شوند که حتی سس های آن ها باهم فرق می نمایند. این غذا از غذاهای ترکیبی معروف کره است که سرآشپز ها گاهی برای درست کردن آن از سس های ایتالیایی استفاده می نمایند و یا مواد عجیب و غریب و جدیدی به آن اضافه می نمایند.

مجله گردشگری خبرنگاران

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1824

به "معروف ترین غذا های کرهگوچوجانگ (Gochujang)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین غذا های کرهگوچوجانگ (Gochujang)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید