مقاله: بازدید از بهترین دیدنی های سانتا کلارا (Santa Clara) کوبا

به گزارش نامیت، پارک ویدال در مرکز شهر سانتا کرالا قرار گرفته است و به طور کامل میدان مرکزی شهر را در بر گرفته است. میدان مرکزی یکی از مهمترین تفریحگاه های سانتا کرالا است که می توانید بارها و بارها در هنگام اقامت در این شهر به آنجا بروید. پیشنهاد می کنیم حتما زمانی را برای بودن در فضای خاص این میدان اختصاص دهید؛ می توانید بنشینید و مردم را تماشا کنید، کتاب بخوانید و یا با مردم محلی حرف بزنید.

مقاله: بازدید از بهترین دیدنی های سانتا کلارا (Santa Clara) کوبا

این عمات قرن هجدهمی که به موزه تبدیل شده مملوء از وسایلی ست که میراث دار معماری کوبا هستند. به میزها، مبل ها، کمدها، آینه ها و تمام وسایل این عمرات به دقت نگاه کنید چون برای ساخت هر کدام از آن ها از سبک های سنتی کوبایی استفاده شده است. در هنگام شب اجرای موسیقی زنده، تماشای وسایل تزئینی این عمارات را لذت بخش تر می نماید.

گفتیم در اطراف میدان مرکزی پارک ویدال بناهای تاریخی زیادی هست که یکی از آن ها کاخ باشکوهی است که درست در سمت شرق میدان قرار گرفته است و در سال 1902 برای ساخت آن از سبک نئوکلاسیک استفاده شده است. امروز از این کاخ به عنوان کتابخانه استفاده می شود و از ساعت 9 تا 17 می توانید از مجموعه کتاب های نادر آن بهره ببرید.

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: سانتا کلارا، پنجمین شهر پرجمعیت کوبا در سال 1689 تاسیس شده و در نواحی مرکزی کوبا قرار گرفته است. انقلابی ترین شهر کوبا که نه فقط به خاطر بناهای تاریخی بلکه به خاطر شخصیت انقلابی یعنی چه گوارا معروف شده است، کسی که در سال 1958 به رژیم باتیستا خاتمه داد و آزادی را برای این شهر به ارمغان آورد. درست است که بیشتر ما کوبا را به هاوانا مرکز این کشور می شناسیم اما سانتا کلارا هم یکی از تماشای ترین شهرهای این کشور است.

منبع مقاله: بازدید از بهترین دیدنی های سانتا کلارا (Santa Clara) کوبا

انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1834

به "مقاله: بازدید از بهترین دیدنی های سانتا کلارا (Santa Clara) کوبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بازدید از بهترین دیدنی های سانتا کلارا (Santa Clara) کوبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید