منطقه ساحلی سینکو تره ؛ جاذبه رویایی و متفاوت ایتالیا

به گزارش نامیت، اینکه سرزمین ایتالیا یکی از شگفتی های عظیم دنیا و از نقاط درخشان صنعت توریسم است، حقیقتی است که همه ما از آن آگاه هستیم. کشور ایتالیا که آن را با نام سرزمین چکمه هم می شناسیم، از نقاط درخشان و دیدنی قاره اروپا است که علاقه مندان به گردشگری در این قاره، هرگز فرصت بازدید از آن را از دست نمی دهند.

منطقه ساحلی سینکو تره ؛ جاذبه رویایی و متفاوت ایتالیا

در کنار صنعت توریسم، وجود جاذبه های مختلف مثل غذاهای متنوع و به شدت خوش طعم، وجود لیگ های ورزشی جذاب مثل فوتبال و بهره بردن از یک سبک نو و نفس گیر در معماری بناهای بزرگ و صدالبته، داشتن یک تاریخ غنی، کشور ایتالیا را به یکی از مناطق جذاب جهان تبدیل نموده است.

در این قسمت از سری مطالب تور مجازی، سراغ منطقه ساحلی سینکو تره (Cinque Terre) می رویم. سینکو تره از جمله جاذبه های گردشگری ایتالیا است و با میزبانی از پنج روستای مختلف، ضمن بهره بردن از آب وهوای معتدل و جغرافیای خاص روستایی، مناظر به شدت چشم نوازی دارد و سالانه گردشگر های بسیار زیادی را میزبانی می نماید.

سینکو تره که با نام های چینکو تره و چینکوئه تره نیز شناخته می گردد، یکی از مناطق متفاوت و خاص ایتالیا است. در این منطقه ساحلی زیبا، از آن تاریخ باشکوه و بناهای نفس گیر ایتالیایی خبری نیست. سینکو تره یک جغرافیای خاص روستایی دارد که همه ما با این سبک از معماری شهری آشنایی داریم.

سادگی و فضای روستایی این منطقه، یک حال وهوای آرامش بخش را به آن بخشیده است. منطقه سینکو تره در قسمت غربی کشور ایتالیاواقع شده است و در کنار خط ساحلی با دریای مدیترانه، در دامنه یک کوه جای گرفته است.

اشاره به منطقه سینکو تره در اسناد تاریخی قرن 11 میلادی، قدمت تاریخی بسیار بالای این روستا را به ما گوش زد می نماید. این منطقه در قرن 16 میلادی به عنوان قسمتی از خاک جمهوری جنوآ (Genoa) محسوب می شد.

منطقه سینکو تره از پنج روستای مختلف تشکیل شده است. روستاهای ریوماجیوره (Riomaggior)، مانورلا (Manarola)، کورنیگلیا (Corniglia)، ورنازا (Vernazza) و مونتروسو (Monterosso)، روستاهایی هستند که در کنار یکدیگر، منطقه سینکو تره را سروشکل داده اند.

هر یک از این روستاها، جاذبه های دیدنی خاص خودش را دارد که دوست داریم در قالب این تور مجازی، به کنکاش و کشف آن ها بپردازید. معماری پلکانی این روستاها کنار منظره های نفس گیر و جغرافیای ساده روستایی شان، لحظاتی بکر و سراسر آرامش را برای شما در سینکو تره به ارمغان می آورند.

منبع: گردشبان
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1573

به "منطقه ساحلی سینکو تره ؛ جاذبه رویایی و متفاوت ایتالیا" امتیاز دهید

3 کاربر به "منطقه ساحلی سینکو تره ؛ جاذبه رویایی و متفاوت ایتالیا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه ساحلی سینکو تره ؛ جاذبه رویایی و متفاوت ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید