مهاجرت کانادا به وسیله تولد فرزند

به گزارش نامیت، کدام کشور ها مناسب این نوع مهاجرت هستند؟

کشورها در این زمینه به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول: کشور هایی که از اصل خون پیروی می نمایند و دسته دوم: کشورهایی که به اصل خاک قائلند.

مهاجرت کانادا به وسیله تولد فرزند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اصل خون به این معناست که برای دریافت اقامت یک کشور توسط فرزند، یکی از پدر یا مادر او باید شهروند آن کشور باشند. تعدادی از کشور ها از جمله کشور های اروپایی در سال های اخیر به این اصل روی آورده اند تا از این طریق، مهاجرت را کنترل نمایند.

اصل خاک، که در سال های اخیر محبوبیت خود را به علت بالا رفتن بی رویه آمار مهاجران از دست داده است، بدین معناست که به جهان آمدن در خاک یک کشور برای دریافت اقامت دائم توسط آن فرد کافیست. امروزه کانادا و آمریکا، تنها کشورهای توسعه یافته ای هستند که از این اصل پیروی می نمایند. برزیل، آرژانتین، پرو و دیگر کشور های آمریکای جنوبی نیز همچنان این اصل را در دستور کار خود دارند. نام دیگر اصل خاک، گردشگری تولد می باشد و ترامپ در حال حاضر در کوشش برای حذف این اصل از قانون آمریکاست.

گفتنی است کانادا و آمریکا تنها گزینه های مناسب جهت این نوع مهاجرت نیستند و اگر امکان مهاجرت به این دو برای شما فراهم نیست، یا از هزینه های بالایی که در انتظار شما و فرزندتان خواهد بود می ترسید، کافیست در خصوص دیگر کشورها (خصوصا برزیل و آرژانتین) تحقیق کنید. بعضی از کشورهای آمریکای جنوبی، پاسپورت بسیار ارزشمندی دارند و با برخورداری از آن ها میتوان به راحتی به کشورهای عضو شینگن نیز سفر کرد.

مهاجرت به وسیله تولد فرزند چگونه است؟

جالب است بدانید در بعضی کشور ها، حتی اگر به صورت غیرقانونی وارد شده باشید، فرزند شما مشمول شهروندی دائم قرار خواهد گرفت. دلیل این امر می تواند کوشش برای افزایش جمعیت و در نتیجه دریافت مالیات بیشتر توسط دولت ها باشد. خصوصا در خصوص کشوری مثل آمریکا که قوانین بسیار سختی در زمینه مالیات داشته و در این زمینه استثنائی قائل نخواهد شد.

روش انجام این نوع مهاجرت نیز بسیار ساده است. با یک ویزا (کاری یا مسافرتی یا...) به کشور مورد نظر وارد شده و پس از به جهان آمدن فرزند، مراحل اداری ثبت تولد و دریافت مدارک شناسایی را طی کنید. گفتنی است قوانین مربوط به این مهاجرت در همه کشورها یکسان نیست و ضروری است قبل از تصمیم، به مقدار کافی تحقیق کنید.

منبع: اینترنت
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1190

به "مهاجرت کانادا به وسیله تولد فرزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجرت کانادا به وسیله تولد فرزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید