هزینه سفر به روسیه برای جام جهانی 2018

به گزارش نامیت، جام جهانی از مهیج ترین رویدادهای فوتبال است و جام جهانی 2018 این بار به میزبانی روسیه برگزار خواهد شد؛ کشوری که ایرانی ها تقریبا راحت می توانند به آن سفر کنند. همین موضوع هم باعث شده تا افراد زیادی به فکر سفر به روسیه و تماشای بازی های جام جهانی در این کشور بیفتند. مسلما هرچه اطلاعات بیشتری در مورد نحوه سفر به روسیه و هزینه سفر به روسیه داشته باشیم سفرمان راحت تر خواهد بود و حتی در بسیاری هزینه ها نیز صرفه جویی می کنیم. در ادامه می خواهیم اطلاعاتی به مسافران به روسیه بدهیم تا سفری آسوده تر و کم هزینه تر داشته باشند.

هزینه سفر به روسیه برای جام جهانی 2018

هزینه سفر به روسیه

پیش از سفر باید یک چیز را خوب بدانید؛ مسکو، سن پترزبورگ و دیگر شهرهای روسیه خیلی فرقی باهم نمی کنند و تقریبا همه شهرهای گرانی هستند هرچند گرانی در مسکو متمایز و کاملا مشهود است. پس قبل از سفر به روسیه، خود را برای خرج کردن پول هایتان آماده کنید. اما حتی در شهرهای گران هم می توانید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید؛ در پی هتل ارزانتر بگردید، از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید و سراغ رستوران های ارزان قیمت بروید. اگر هم قصد صرفه جویی ندارید و تنها به لذت بخش تر کردن سفر فکر می کنید باید بدانید که در روسیه به خصوص در زمان برگزاری جام جهانی همه چیز فراهم است تا به بهترین شکل از سفر خود لذت ببرید.

پرواز به روسیه

بیشتر پروازها از کشورمان به روسیه به مقصد مسکو و یا سن پترزبورگ است و اگر قصد دارید به دیگر شهرهای روسیه بروید باید پرواز غیرمستقیم را انتخاب کنید. بیشتر روزهای هفته پرواز مستقیم به روسیه وجود دارد اما بهتر است نگاهی به پروازهای غیرمستقیم بیندازید تا با هزینه کمتری بلیط تهیه کنید. خوب است بدانید معمولا بلیط ایرلاین های ایرانی ارزان تر است؛ بهتر است سریعتر برای تاریخ مورد نظرتان بلیط تهیه کنید.

اقامت در روسیه

قیمت هتل هم مثل همه چیزهای دیگر در روسیه کم نیست به خصوص در شهر مسکو و مرکز شهر که دسترسی خوب به همه جا دارد. اما می توانید به جای اینکه در مرکز شهر هتل بگیرید در نزدیکی ایستگاه های مترو یا ایستگاه های اتوبوس هتل تان را انتخاب کنید تا از هزینه هایتان کم شود. به یاد داشته باشید هرچه زودتر هتل محل اقامت تان را انتخاب کنید هزینه کمتری خواهید پرداخت.

حمل و نقل بین شهرهای برگزارکننده بازیها

روسیه کشور پهناوری است و فاصله شهرهای برگزارکننده بازی ها در آن بسیار است. به همین علت بهترین راه برای جابه جایی بین شهرها و دیدن مسابقات مختلف حمل ونقل با هواپیما است. بهتر است از اول تیم های محبوبتان را انتخاب کنید و ببینید کدام بازی هایشان را می خواهید دنبال کنید یا اینکه ببینید مسابقات در کدام شهرها برایتان مجذوب کننده تر است. در این صورت می توانید از قبل اقدام به خرید بلیط هواپیما برای همان شهرها کنید و از دیدن مسابقات لذت ببرید. این کار خیلی ساده هزینه سفر به روسیه را کاهش می دهد.

جاذبه های گردشگری روسیه

به جز برخی بازی های مرحله گروهی، یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی، همه بازی های مرحله نیمه نهایی و نهایی جام جهانی 2018 در شهرهای سن پترزبورگ و مسکو برگزار می شود؛ شهرهایی که احتمالا میزبان بیشتر مسافران جام جهانی هستند. در این مرحله بازی ها با فاصله زمانی 4-5 روزه برگزار می شوند و در زمان وقفه میان بازی ها به خوبی می توانید به گشت وگذار در این دو شهر معروف روسیه بپردازید و از جاذبه های گردشگری بی شمار آنها دیدن کنید.

البته اگر قصد دیدن دیگر بازیها در سایر شهرهای روسیه را دارید، به خصوص شهرهایی که تیم ملی کشورمان در آنها بازی دارد، بازهم نگران نباشید. شهر کازان با تاریخ پر فراز و نشیب پر است از کاخ ها، بناهای تاریخی و خیابان هایی که ساختمان هایشان جلوه ای خاص به شهر داده است. کاخ معروف کرملین و مسجد قل شریف نیز در این شهر قرار گرفته اند.

دیگر شهر برگزارکننده جام جهانی که مسابقه ایران و پرتغال را میزبانی می کند شهر سارانسک است؛ شهری کوچک در بخش اروپایی روسیه که می تواند در مدت کوتاه اقامت تان با موزه ها و کلیساهایش شما را سرگرم کند.

منبع: فلای تودی
انتشار: 17 آذر 1401 بروزرسانی: 17 آذر 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2101

به "هزینه سفر به روسیه برای جام جهانی 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه سفر به روسیه برای جام جهانی 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید