همکاری اوبر با ناوگان اتوبوسرانی لندن قطعی شد

به گزارش نامیت، گزارش ها حکایت از آن دارند که همکاری اوبر و ناوگان اتوبوسرانی لندن قطعی شده است. جزئیات این طرح به زودی منتشر می گردد اما دارا خسروشاهی مدیرعامل اوبر از ماهها پیش برای موفقیت این نقشه کوشش نموده است.

همکاری اوبر با ناوگان اتوبوسرانی لندن قطعی شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، همکاری اوبر و ناوگان اتوبوسرانی لندن به این معناست که اوبر در حال کوشش است تا برنامه های حمل و نقل شهری را به خدمات خود بیفزاید .

اوبر برای موفقیت در این طرح با رقیبی سرسخت به نام سیتی مپر جنگیده است. رقیبی که در کوشش بود طرحی مشابه با اوبر را در مسیرهای اتوبوس، راه آهن و مسیرهای رانندگی لندن اجرایی کند. بر اساس بعضی گزارش های تایید نشده، برنامه نو اوبر مشارکتی بالقوه و بی سر و صدا با سیستم حمل و نقل شهری بریتانیاست که البته بار مسئولیت سنگینی روی دوش خسروشاهی خواهد گذاشت.

بعضی منابع مطلع به این سیستم در تبادل نظر با سی ان بی سی خاطرنشان کردند که این برنامه شامل ایجاد یک برنامه ریز سفر درون شهری است که داده های حمل و نقل عمومی، از جمله به روز رسانی های زنده، را با برنامه اوبر ادغام می نماید.

خسروشاهی چگونه دل لندنی ها را به دست آورد؟

وقتی به گذشته بر می گردیم به یاد می آوریم که شهرداری لندن چگونه لغو مجوز فعالیت اوبر را خاطرنشان کرد. اما با ورود خسروشاهی به تیم مدیریت اوبر و رایزنی های متعدد او با مسئولان لندنی نه تنها مجوز فعالیت اوبر تمدید شد، بلکه اکنون اوبر در کوشش برای نفوذ به سیستم حمل و نقل شهری لندن است.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 دی 1401 بروزرسانی: 6 دی 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2111

به "همکاری اوبر با ناوگان اتوبوسرانی لندن قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری اوبر با ناوگان اتوبوسرانی لندن قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید