هنر شکست تحریم ها در برابر هنر تحریم ها ، استراتژی مقابله با جنگ مالی و خنثی سازی تحریم

به گزارش نامیت، محمدرضا یزدی زاده نویسنده کتاب هنر شکست تحریم ها گفت: مسئولان برای یافتن استراتژی مقابله با جنگ مالی، کتابِ هنر شکست تحریم ها که با نگاهی به کتاب هنر تحریم های ریچارد نفیو نوشته شده را بخوانند.

هنر شکست تحریم ها در برابر هنر تحریم ها ، استراتژی مقابله با جنگ مالی و خنثی سازی تحریم

به گزارش خبرنگار مالی خبرنگاران، دکتر محمدرضا یزدی زاده؛ اقتصاددان و نویسنده کتاب هنر شکست تحریم ها با انتشار رایگان کتاب خود گفت: کتابی که اخیرا نوشته ام، با موضوع استراتژی اساسی برای مقابله با جنگ مالی طراحی شده است. جنگی تمام عیار که اکنون به اوج خود رسیده است. استراتژی دشمن دو بخش شفاف و غیر شفاف دارد. استراتژی شفاف براساس گفته ریچارد نفیو در کتاب هنر تحریم ها ایجاد درد معیشتی و درنتیجه اغتشاش در جامعه است. این اغتشاشات در نهایت نظام سیاسی کشور را تضعیف نموده و باعث تسلیم شدن و یا تجزیه کشور می گردد. لذا در این کتاب چگونگی مقابله با تورم، کاهش اثرگذاری دلار بر بازار و اقتصاد ایران، فساد مالی، کاهش ارزش پول ملی و... آورده شده است که به مسئولین و نخبگان مالی توصیه می کنم حتما کتاب را مطالعه نمایند.

لازم به ذکر است این کتاب در 5 فصل و 100 صفحه به رشته تحریر آمده است که علاوه بر آسیب شناسی نظامات کلان مالی، راهکارهای مقابله با تحریم های ظالمانه و یا به بیان دیگر مقاوم سازی اقتصاد و خنثی سازی تحریم ها در آن تبیین شده است که مخاطبین عزیز می توانند pdf این کتاب را از اینجا دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1825

به "هنر شکست تحریم ها در برابر هنر تحریم ها ، استراتژی مقابله با جنگ مالی و خنثی سازی تحریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنر شکست تحریم ها در برابر هنر تحریم ها ، استراتژی مقابله با جنگ مالی و خنثی سازی تحریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید